پرسش مهر 94 با موضوع مذاکرات هسته ای در صدر اهداف دولت به اجرا گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جمع اصحاب رسانه گفت: امسال مذاکرات هسته ای یکی از اهداف اصلی دولت بود که این مبحث با دیپلماسی وزارت کشور در غالب پرسش مهر به دانش آموزان و فرهنگیان کشور مطرح شد.

قائدیها هدف از طرح همه ساله ی پرسش مهر را اجرا و تمرین مدیریت مشارکتی در بین دانش آموزان و فرهنگیان که از اولویت های مهم آموزش و پرورش می باشد، عنوان کرد و افزود: 16 سال است که پرسش مهر مطرح می شود و این موضوع به عنوان یکی از جریان های افتخار آفرین در عرصه ی بین المللی امروز به شمار می رود.

وی گفت: کلیه ی دانش آموزان دختر و پسر از سال چهارم ابتدایی تا مقطع پیش دانشگاهی می توانند در این پرسش همگانی شرکت نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: معلمان همه ی دوره های تحصیلی، دانشجو ،معلمان فرهنگی و اولیای دانش آموزان نیز می توتنند در این پرسش شرکت بجویند که همه ی گروه ها به طور جداگانه ای مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

قائدیها در خصوص عناوین برگزاری شانزدهمین دوره از مسابقات پرسش مهر گفت: این مسابقات در 16 رشته ، مقاله های پژوهشی، رسانه های مجازی، وبلاگ نویسی، هنرهای دستی و تجسمی، پوستر، عکس، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، هنرهای نمایشی، مستند، پویا نمایی، نمایشنامه نویسی ویژه ی دانشجو معلمان، آواها و سرودهای همگانی برگزار می شود.

وی برگزاری همایش های منطقه ای و استانی و برگزاری نشستهای علمی و پژوهشی را از دیگر بخش های این مسابقات قلمداد کرد و یاد آور شد: در سال گذشته 70 نفر از استان اصفهان به مرحله ی کشوری راه یافتند که از این میان 12 نفر موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند و امسال هم پیش بینی می شود، هفت هزار اثر به دبیرخانه ارسال و 148 اثر به مرحله ی کشوری راه یابد.

گفتنی است: مهلت ارسال آثار از اول مهر تا 15 آذر می باشد که تا 13 دی ماه جمع آوری وطبق کتاب پیام مهر و شاخص های داوری در هر رشته مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.  

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.