مرکزی؛

اطلاع از وضع بیکاری جوانان

استاندار مرکزی گفت: دولت از وضعیت اشتغال و بیکاری جوانان به خوبی آگاه است و قطعا برای رفع و کاهش آن برنامه‌‌های ویژه‌ای را تدوین خواهد کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ، محمود زمانی ‌قمی پیش از ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت که با حضور جمعی از مسئولان استان مرکزی در دبیرستان دخترانه توکلی اراک برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه یکی از راه‌های موفقیت کشورهای توسعه یافته و موفق است که باید از این فرصت برای دست‌یابی به اهداف و توسعه کشور استفاده کرده‌اند.

وی بیان کرد: این جوامع افراد را به گونه‌ای تربیت کردند که با اتکا به استعداد خود و همه جوانان و نوجوانان، کشورشان را ساختند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در کشور ژاپن و در دوران تحصیلات ابتدایی، معلمان و سیستم آموزش و پرورش دانش‌آموزان را بزرگ‌ترین سرمایه کشور معرفی می‌کنند و ایجاد این روحیه سبب شده تا دانش‌آموزان از همه توان خود برای رشد و توسعه کشورشان استفاده کنند.

زمانی ‌قمی خاطر نشان کرد: من به عنوان نماینده دولت در استان از معلمان و فرهنگیان می‌خواهم این فرهنگ را در میان دانش‌آموزان ترویج کنند.

به گفته وی قبل از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای، ایران توسط بسیاری از کشورهای دنیا مورد تحقیر قرار می‌گرفت و در شرایط بسیار نامطلوب در عرصه بین‌الملل قرار داشت.

استاندار مرکزی گفت: در مهر ماه سال گذشته ایران در شرایط پر مخاطره‌ای در عرصه بین‌المللی قرار داشت، اما امروزه با تلاش دولت و تیم مذاکره کننده و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری در شرایط مطلوبی قرار گرفته است.

زمانی ‌قمی تاکید کرد: در حال حاضر مشروعیت و مقبولیت ایران در جهان به رسمیت شناخته شده است.

وی اظهار داشت: دولت از وضعیت اشتغال و بیکاری جوانان به خوبی آگاه است و قطعا برای رفع و کاهش آن برنامه‌‌های ویژه‌ای را تدوین خواهد کرد.

استاندار مرکزی بیان کرد: پرسش مهر در سال تحصیلی جدید به عنوان «فرصت‌های پس از توافق را برشمارید، احصا کنید، به دولت و مجموعه تصمیم‌گیران ارائه کنید» از سوی رئیس جمهور عنوان شده که امیدواریم دانش‌آموزان در پاسخ به این پرسش تعامل و مشارکت داشته باشند.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.