خلاصه اخبار و تصاویر مربوط به جنایات داعش را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار داعش در ساعات گذشته است.
 
 
 
پسر یکی از رهبران مافیای شهر نیویورک با بیان این که تشکیلات آن ها قابلیت و توانایی بیشتری از دستگاه های امنیتی آمریکا در شناسایی و مقابله با گروه های تروریستی دارد،گفت که او حاضر است برای حفاظت از شهر نیویورک به دولت کمک کند.
 
 

«مانند صدام، داعش نیز تلاش می‌کند تا با فتنه انگیزی و برانگیختن آشوب‌های داخلی در خوزستان در برابر تهران، این استان را مانند الانبار تحت انقیاد خود درآورد.»
 


رسانه بی بی سی که از به کار بردن واژه تروریست برای داعش خودداری می‌کرد پس از حملات پاریس پیرامون مقابله با چنین حوادثی راهکار ارائه می‌دهد.

داعش


سناتور 'ریکی میور' نماینده پارلمان استرالیا، گفت که مساله صادرات خودروها از این کشور به خاورمیانه و استفاده از این وسایل توسط تروریست ها را بررسی می کند.
 
 


در شرایطی که مجموعه وقایع تروریستی اخیر در مناطق مختلف دنیا، توجه افکار عمومی را متوجه گستره فعالیت های گروه تروریستی داعش کرده، بحث درباره شیوه های عضوگیری و فعالیت این گروه در سطح جهانی نیز مورد توجه قرار گرفته است. در این راستا، جدیدترین اخبار از وجود یک رویکرد اینترنتی گسترده و پیچیده برای فعالیت داعش حکایت دارد.
 


وزارت دفاع روسیه فیلم جدیدی را از حمله هوایی این کشور به مخازن نفت داعش و تانکرهای قاچاق سوخت منتشر کرد.
 

یک فروند جت جنگنده نیروی هوایی انگلیس از لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامی داعش در عراق فیلمبرداری کرد.

داعش

داعش


یک کارشناس فرانسوی با بیان این که ایران، روسیه و سوریه به دنبال نابودی داعش اند گفت: قطر، عربستان سعودی و ترکیه منافع خود را در بقای این گروه می دانند.



وزارت خارجه آمریکا از برگزاری پنجمین نشست کشورهای عضو ائتلاف بین المللی ضدداعش در واشنگتن خبر داد.
 
 

فیلم عبور موشک بالدار روسی که برای هدف قرار دادن مواضع داعش در سوریه از آسمان استان اربیل عراق عبور کرد، بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.

 

گروه تروریستی داعش در فایل جدید ویدیویی، فرانسه و رئیس جمهور این کشور را به حملات بیشتر تهدید کرد.
 
 
عضو بلژیکی داعش اروپا را به حملات دیگر تهدید کرد
 
يک عضو بلژيکی داعش در یک ویدیوی تهدیدآمیز از انجام حملات ديگری در اروپا خبر داد.
 
 

سخنگوی کاخ سفید در واکنش به انتقادها به سیاست اوباما در قبال داعش گفت: اگر سناتورها فکر می کنند که ایده جدیدی دارند، منتظر تماس تلفنی آنها هستیم.

انتهای پیام/


 برای دریافت پیامک‎ها و اخبار باشگاه خبرنگاران به کانال تلگرامی ما بپیوندید.
برچسب ها: داعش ، سوریه ، عراق ، تروریسم ، جنایات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۴
داعش محکوم به مرگ وفنا ونیستی هست نوکران ذلیل وپست آمریکا واسرائیل ننگ ونکبت براین خفت وجیره خواری داعش
آخرین اخبار