خلاصه اخبار داعش:

تراکت‌های تبلیغاتی داعش در فضا!/ سه زن سیاه‌پوش شناسایی شدند

هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار داعش در ساعات گذشته است.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار داعش در ساعات گذشته است.

ادامه حملات روسیه از فراز خزر برای تنبیه داعش

"ولادیمیر پوتین،" رئیس‌جمهور روسیه دوشنبه اعلام کرد تا زمانیکه لازم باشد از منطقه عمل هوایی دریای خزر برای انجام حملات هوایی علیه گروه تروریستی داعش استفاده می‌کند.

بسته خبری داعش:


داعش امروز فیلم جدیدی منتشر کرد و در ابتدا به نمایش برخی جنایات غرب علیه اقلیت‌های قومی، مسلمانان و کشورهای ستم‌دیده جهان پرداخت.

بسته خبری داعش:


پلیس انگلیس پس از انجام تحقیقاتی مخفی به مدت یک سال، موفق به شناسایی سه زن داعشی شده است.

بسته خبری داعش:


"اوان کلمن" کارشناس ضد تروریسم در مصاحبه با سی ان بی سی اظهار داشت: تبلیغات جذب نیرو بوسیله داعش از اهمیت بالایی برخوردار است این گروه تروریستی برای شستشوی مغزی جوانان به راه‌های متنوعی متوسل شده است که دیگر به وعده‌های مذهبی و بشارت دادن برای ورود به بهشت محدود نمی‌شود.

بسته خبری داعش:


پایگاه اینترنتی وکس در گزارشی به قلم "مکس فیشر" مدعی شد: اگر قدرت‌های نظامی نمی‌توانند گروه تروریستی داعش را کاملا نابود کنند و فقط ضرباتی مقطعی به آنها وارد می‌کنند فقط به این دلیل است که هنوز "بشار اسد،" رئیس جمهور سوریه، بر این کشور حکومت می‌کند.

بسته خبری داعش:

انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، عراق ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۴
همه هم وغمشان برکناری رئیس جمهورسوریه است تابتوانند یک دست نشانده ازخودشان دراین کشوربگمارند که مثل آل سعود ومصرو..،غلام حلقه بگوش استکبار باشد
آخرین اخبار