سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد معتقد است همه چیز دست به دست هم دادند تا تیمش برابر پتروشیمی بندرامام شکست بخورد.

مصطفی هاشمی پس از دیدار تیم‌های بسکتبال پتروشمی بندرامام و دانشگاه آزاد که با شکست شاگردانش همراه بود، به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازی را خوب شروع کردیم و تا کوارتر سوم بازی نزدیکی مقابل پتروشیمی به نمایش گذاشتیم اما در 10 دقیقه پایانی همه چیز دست به دست هم دادند و اتفاقاتی افتاد تا در دیداری که می‌توانستیم دست‌کم تا ثانیه‌های آخر پایاپای با حریف پیش برویم، بازنده شویم.  

هاشمی در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقاتی رخ داد که باعث شکست شما در ماهشهر شد؟ اظهار کرد: می‌توانید با دیدن فیلم این بازی، متوجه حرف‌های من بشوید. اگر فیلم همه بازی‌های دانشگاه را ببینید متوجه صحبت من خواهید شد.  

سرمربی دانشگاه آزاد درباره عملکرد تیم دانشگاه آزاد در این دیدار توضیح داد: دانشگاه آزاد مانند نسبت به برخی حریفانش، تیم پرمهره‌ای نیست و قرار هم نیست یک تیم همیشه برنده باشد. ما تلاش خودمان را انجام دادیم اما عواملی وجود دارد که در اختیار ما نیست.  

وی همچنین گفت: انسان از بدو تولد همیشه موفق نیست اما این مهم است که ما از اتفاقات زندگی درس بگیریم. من در خلوت و تنهایی خودم، هیچگاه از اعتقاداتی که دارم عدول نمی‌کنم.  

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار