تثبیت صدرنشینی پترو با تحلیل نیروی زمینی/ یخچالی مصدوم شد

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با برتری مقابل نیروی زمینی صدرنشین سوپرلیگ بسکتبال باقی ماند.

 به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار تیم‌های نیروی زمینی تهران و پتروشیمی بندرامام ساعت ۱۵ امروز در تالار بسکتبال آزادی آغاز شد. 
پتروشیمی که هفته گذشته با شکست دانشگاه صدرنشین سوپرلیگ شده بود در کوارتر نخست اسیر دفاع خوب شاگردان محمدرضا اسلامی شد و تنها با اختلاف ۲ امتیاز و با حساب ۱۱ بر ۹ مقابل نیروی زمینی به برتری رسید. 
با آغاز کوارتر دوم اما پترو آرام آرام بازی را به دست گرفت و با برتری ۲۴ بر ۱۵ در پایان این کوارتر در مجموع ۳۵ بر ۲۴ نیمه نخست را برنده به رختکن رفت. 
در کوارتر سوم هم برتری با پترو بود و دفاع ضعیف نیروی زمینی حسابی سرمربی این تیم را کلافه کرد. اسلامی بارها با فریاد از شیوه بازی شاگردانش انتقاد می‌کرد اما این کوارتر هم ۲۲ بر ۱۵ به سود پترو تمام شد. 
کوارتر چهارم اما داستان متفاوتی داشت. بازیکنان جوان نیروی زمینی بازی متفاوتی به نمایش گذاشتند و این موضوع باعث شد پس از چند امتیاز پیاپی مهران شاهین‌طبع مجبور به درخواست وقت استراحت شد. این تاکتیک جواب داد و پترو باز هم سوار بازی شد تا در نهایت این دیدار با حساب ۷۷ بر ۵۲ به سود پتروشیمی به پایان برسد.
بهنام یخچالی از پتروشیمی در ابتدای نیمه دوم با مصدومیت شدید از زمین بیرون رفت.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار