مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر از برنامه ریزی این اداره برای عملیاتی شدن کشت درخچه زرشک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسدی در جمع خبرنگاران گفت: برای اجرای این طرح باید حداقل هزینه نهال ها پرداخت شود که متأسفانه تا کنون برای اجرای آن اعتباری تخصیص نیافته است.

وی، به ضرورت حمایت از سرمایه گذاران اقتصادی نیز اشاره کرد و افزود: باید با زمینه سازی به استقبال سرمایه گذاران برویم و با پرداخت تسهیلات مناسب و دادن زمین مناسب برای آنها از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی برای احداث کارخانه و دیگر تولیدات اقتصادی آنها کمک کنیم.

اسدی، در ادامه به هزینه ۳۰ میلیارد ریالی سرمایه گذار در کارخانه تولید سبد میوه نیز اشاره کرد و گفت: متأسفانه به دلیل پرداخت نشدن تسهیلات بانکی به این سرمایه گذار کارخانه نیمه کاره مانده است و نیاز است برای از سرگیری این کارخانه، اعتبارات لازم به سرمایه گذار پرداخت شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر، از برنامه های آتی کشت محصول زعفران برای نخستین بار جهت ظرفیت سنجیو کشت گیاهان دارویی نیز خبر داد و افزود: با ایجاد زمین و بسترهای مناسب برای کشت این محصولات نیز امسال اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

اسدی همچنین، از احداث شهرک دام و کشتارگاه صنعتی در شهرستان اهر خبر داد و گفت: زیرساخت های کشتارگاه صنعتی این شهرستان در مرحله اجراست.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.