مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه از اعزام 60 دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی درنقطه صفر مرزی مهران خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ قدرت الله فعلی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه از فردا (دوم آذر) 60 دستگاه اتوبوس را به نقطه صفر مرزی اعزام خواهد کرد، گفت: این اتوبوس ها تا 15 آذر ماه مشغول خدمت رسانی به زائران حسینی در مهراناستان ایلام خواهند بود.

فعلی با بیان اینکه 40 دستگاه اتوبوس نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته شده است، گفت: در صورت نیاز این اتوبوس ها نیز به استان ایلام اعزام می شوند.

مدیر عامل اتوبوسرانی کرمانشاه افزود: در صورت اعلام نیاز سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه ظرفیت اعزام اتوبوس تا 150 دستگاه را نیز دارد.

فعلی افزود: بر اساس برنامه ریزیانجام شده به همراه هر اتوبوس دو نفر راننده نیز به مهران اعزام خواهند شد تا کار خدمت رسانی به زائرن حسینی به صورت شبانه روزی انجام شود.

مدیرعامل اتوبوسرانی کرمانشاه با بیان اینکه امسال کار سرویس دهی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی از نقطه صفر مرزی به مهران و برعکس به سازمان اتوبوسرانی واگذار شده است، گفت: این اقدام برای جلوگیری از هجوم زائرین در مرز انجام گرفتهو امیدواریم با هماهنگی های به عمل آمده هیچ مشکلی برای زائران پیش نیاید.

فعلی افزود: بر اساس برنامه ریزیانجام شده امسال سرویس دهی بهزائران حسینی از نقطه صفر مرزی به کربلا و سایر اماکن مقدسه کشور عراق با اتوبوس های برون شهریانجام خواهد شد.


انتهای یپام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.