عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معتقد است، کرمانشاه باید در بودجه سال 95 جزو استان‌های تراز اول کشور دیده شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ از کرمانشاه؛ محمد ابراهیم محبی گفت: با اشاره به نزدیک شدن فصل تصویب بودجه، گفت: اکنون بهترین زمان است که تلاش کنیم پروژه‌های کرمانشاه در بودجه سال آینده ویژه دیده شوند.

وی با بیان اینکه کرمانشاه نباید جزو استان‌های سطح دو یا سه کشور دیده شود، خاطرنشان کرد: استان ما به دلیل شرایط خاصی که دارد باید هم سطح استان‌های تراز اول دیده شود.
نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: کرمانشاه با این نرخ بالای بیکاری باید سهم ویژه‌ای در بودجه 95 و خصوصا برنامه ششم توسعه داشته باشد.
به گفته این عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه، از سوی دیگر کرمانشاه محور توسعه غرب کشور است و از این بعد هم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
محبی مهمترین بخش‌هایی از کرمانشاه که در بودجه سال 95 باید ویژه دیده شوند را بخش کشاورزی، گردشگری، زیرساخت‌های مرزی، سدها وتاسیسات آبی، سامانه گرمسیری و ... دانست.
وی تاکید کرد: به علاوه ما پروژه‌هایی داریم که چندین سال است مردم چشم انتظار اجرای آن هستند، مانند پالایشگاه آناهیتا، آزاد راه کربلا و ... که این پروژه‌ها نیز باید خاص دیده شوند.
محبی خواستار توجه ویژه به مصوبات سفر رهبری برای کرمانشاه در بودجه سال 95 نیز شد.
وی در بخش پایانی سخنان خود از مسئولین استان خواست مطالبات کرمانشاه برای بودجه سال 95 را با جدیت پیگیری کنند و ادامه داد: مجمع نمایندگان استان هم پیگیر خواسته‌های استان است.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: کرمانشاه ، بودجه ، جز ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.