نمایشگاه گروهی آبرنگ در نگارخانه بهزاد فرصت مناسبی برای دل سپردن به دنیای آبرنگ است.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  خوشبختانه این روزها هر گوشه شهر را که نگاه کنی مراکز فرهنگی و هنری فعالی را میبینی که محل رفت و آمد علاقمندان به هنر هستند.

نگارخانه ها و گالری های کوچک و بزرگ یکی از همین مراکز است که به واسطه برپایی نمایشگاه هایی با مدیاهای مختلف پاتوق فرهنگی مناسبی است برای ارتباط با هنرمندان و تعامل بیشتر با آنان که در وادی هنر فعالیت های جدی و تخصصی دارند.

نمایشگاه های عکس،مجسمه،طراحی،پوستر،چاپ دستی،نقاشی و هزاران هنر دیگر بهانه ای میشود برای گرد هم آمدن اهالی هنر تا ساعتی را در کنار هم به صحبت از فعالیت های اخیرشان بپردازند و با مردمی که حتی نگاهی تخصصی به این رشته ندارند به گفتگو بپردازند.

نگارخانه بهزاد هم در آغازین روز هفته مثل همیشه میزبان نمایشگاه دیگری بود از جنس آب و رنگ.

*رنگ دگر
در آخرین روز از آبان ماه نگارخانه کمال الدین بهزاد واقع در بلوار کشاورز نبش 16 متری آذر تابلوهای رنگارنگ آبرنگ را به دیوار خود آویخته بود و مامنی گشته بود برای علاقمندان به این تکنیک پرطرفدار نقاشی.

در این نمایشگاه هنرجویان احمد مقدسی، هنرمند نقاش به ارایه آثار پرداخته اند و هرکدام دو اثر را در این مجموعه عرضه کرده اند.

برخی از خالقان اثر این نمایشگاه سالهاست که در محضر احمد مقدسی تعلیم دیده اند و بعضی دیگر چند ماهی است که در این زمینه کار میکنند و به تازگی فعالیتشان را در باب هنر آغاز نموده اند.

علاوه بر آبرنگ بعضی از تابلوها با تکنیک میکس مدیا کار شده اند و جلوه دیگری به نمایشگاه بخشیده اند.

استفاده از رنگ های گرم و سرد،تیره و روشن از دیگر ویژگی های نمایشگاه است که مخاطب را در چارچوبی خاص محدود نمیکند و فضایی سرشار از رنگ های متنوع را پیش چشمان وی می گشآید.

هم چنین تماشای موضوع های مختلف و انتخاب سوژه های گوناگون نشان از آزادی عمل افراد در ارایه آثارشان برای این نمایشگاه دارد.

با توجه به استقبال خیلی خوب از نمایشگاه در روز افتتاحییه و حضور هنرمندان و مردم در نگارخانه کمال الدین بهزاد  فضای خوبی برای تعامل بیشتر هنردوستان فراهم آمده است که می توان با بازدید ازنمایشگاه در روزهای آتی از این فرصت مناسب بهره جست.

گفتنی است این نمایشگاه تا 5 آذر میزبان علاقمندان به هنر است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار