سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج گفت: این تیم 4 سال قهرمان سوپرلیگ ایران بوده و ما به‌دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستیم.

معمری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: تیم ثامن الحجج تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و با وجود 7 بازیکن تیم‌ملی، این لیگ را خوب آغاز کرده و یکی از مدعیان قهرمانی سوپرلیگ والیبال نشسته ایران است.

وی افزود: تیم بازرگانی اصفهان را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادیم و روز 30 آبان به مصاف تیم قوی ذوب‌آهن اصفهان می‌رویم و امیدواریم 13 امتیاز بازی را کسب کنیم.

معمری در خصوص بازی با تیم قزاقستان گفت: تیم‌ملی قزاقستان در اردوی 9 روزه در ایران به‌سر می‌برد و روز جمعه در یک دیدار دوستانه با تیم ثامن‌الحجج بازی کرد و نتیجه را 3 بر صفر واگذار کرد و این بازی برای آمادگی بازیکنان ما بسیار عالی بود.

سرمربی تیم ثامن‌ در پایان گفت: با توجه به مسابقات بین‌ قاره‌ای در اسفندماه امسال، مسابقات باشگاه‌های جهان در سال جاری برگزار نمی‌شود و به آذرماه سال آینده موکول شد و ما در تلاش هستیم با قهرمانی در سوپرلیگ، بتوانیم به‌عنوان نماینده ایران در این مسابقات حاضر شویم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار