مدیر عامل شرکت نفت استان زنجان گفت : با عملیاتی شدن طرح پیمایش حرکتی بزرگ و ملی در زمینه مصرف سوخت ناوگان حمل و نقل و مسافر شاهد خواهیم بود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر عامل شرکت نفت استان زنجان با بیان این مطلب گفت:توزیع عادلانه نفتگاز ، جلوگیری از قاچاق این فرآورده نفتی ، ساماندهی تخصیص سهمیه نفت گاز در بخشهای حمل و نقل و مسافر بری و همچنین تبدیل پیمایش به لیتراژ از جمله اهداف پیش بینی شده در این طرح ملی می باشد .

عباسی افزود: مرحله اول امسال کلیدی خورد و مرحله دوم نیز با نصب فراگیر سیستم موقعیت یاب جغرافیایی GPRS در ناوگان حمل و نقل در مهرماه 95 محقق می شود .

وی ادامه داد:طرح تخصیص نفتگاز براساس پیمایش در قالب وا گذاری دو نوع سهمیه کشوری و عملکردی به خودرو ها انجام می شود که سهمیه کشوری بر اساس نوع خودرو اختصاص می یابد و سهمیه عملکردی بر اساس بارنامه و صورت وضعیت خودرو(میزان پیمایش ) دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت نفت استان زنجان اضافه کرد:این طرح با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به نمایندگی از وزارت نفت ، سازمان پایانه ها و حمل و نقل کشور به نمایندگی از وزارت راه و شهر سازی و شهرداریها به نمایندگی از وزارت کشور با هدف تخصیص سوخت واقعی به ناوگان دیزل (حمل بار مسافر) برون شهری و درون شهری اجرا شده است.

مهندس عباسی در ادامه نیز عنوان کرد: برخلاف قبل که سهمیه به صورت آفلاین شارژ میگردید در این طرح سهمیه عملکردی ناوگان باید بصورت آنلاین شارژ گردد که این امر توسط سامانه هوشمند سوخت شرکت پخش به اجرا در آمده است و کلیه جایگاهها سوخت استان بر خط بوده و رانندگان می توانند به طور لحظه ای و آنلاین از سهمیه های خودرو آگاه شوند

وی افزود: در استان زنجان تعداد 37 جایگاه عرضه نفتگاز وجود دارد شامل 19 جایگاه ناحیه مرکزی ( زنجان ، طارم ، ماهنشان و دندی ) 6 باب جایگاه در شهرستان خدابنده و 12 باب جایگاه در شهرستان ابهر که از این تعداد جایگاه بالای 95 درصد بصورت بر خط و آماده اجرای طرح می باشد .

مدیر عامل شرکت نفت استان زنجان ادامه داد: تا اطمینان کامل از باز خورد داده های شبکه جایگاهی شرکت پخش و آزمایش کاملی از اجرای طرح جدول قبلی سهمیه ها پا برجا خواهد بود و اطلاعات همه ناوگان اعم از کامیون ، اتو بوس و مینی بوس در سامانه متمرکز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ثبت و پس از پایش و راستی آزمایی با توجه مدارک و و اطلاعات بارنامه ، پلاک خودرو و صورت وضعیت این داده ها به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای تخصیص سوخت اعلام می شود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: نفتگاز ، مجموعه ، عرضه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.