مدیر عامل شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت:‌ در زمینه تامین و ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز استان اردبیل برای زمستان هیچ نگرانی وجود ندارد و در این زمینه از آمادگی لازم برخوردار هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارارن جوان از اردبیل؛ محمود آقامحمدیان در دیدار با فرماندار شهرستان گرمی اظهار داشت: در زمینه تامین و ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز استان اردبیل برای زمستان هیچ نگرانی وجود ندارد و در این زمینه از آمادگی لازم برخوردار هستیم.

وی از تهیه کالابرگ ویژه توزیع سوخت در استان خبر داد و گفت: نفت سفید و نفت گاز و نیز بنزین مورد نیاز جایگاه‌ها به حد کافی تامین و ذخیره‌سازی شده است و سوخت مورد نیاز جایگاه‌های توزیع سوخت نیز تحویل می‌شود.

آقا محمدیان از افزایش مصرف گاز خودروهای CNG استان خبر داد و افزود: به دلیل افزایش نرخ بنزین از 7 هزار ریال به 10 هزار ریال، مصرف گاز خودروها به ویژه خودروهای حمل و نقل عمومی افزایش یافته است.

وی با اشاره به وجود 60 جایگاه CNG دراستان بیان کرد: 32 جایگاه گاز CNG استان به شهرداری‌ها واگذار شده و 27 جایگاه دیگر در مالکیت بخش خصوصی است و عدم مدیریت صحیح توسط شهرداری‌ها، جایگاه‌های CNG استان را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل در ادامه با اشاره به اجرای پروژه‌های گازرسانی به نقاط محتلف شهری و روستائی استان اردبیل از صرفه جوئی قابل توجه در مصرف سوخت مایع استان اردبیل خبر داد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.