مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های لرستان از اختصاص بیش از هزار دستگاه ناوگان عمومی این استان برای جابجایی زائران اربعین خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران لرستان؛ رحمانی گفت: اعزام زائران در ایام اربعین حسینی به کربلای معلی امسال به‌صورت سیستماتیک ارت کشور و در نهایت استانداری‌ها به ‌عهده گرفته‌اند.

وی با بیان این‌که در سال گذشته در نرخ تردد جاده‌ای لرستان سومین استان بوده است، افزود: سال گذشته ۵۶۶ دستگاه اتوبوس و ۳۳۰ دستگاه مینی‌بوس طی شش روز برای برگرداندن زائران، به مرز مهران اعزام شد که امسال این ظرفیت را باید دو برابر کنیم.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های لرستان بیان کرد: در سال گذشته هر دستگاه به‌طور میانگین دو و نیم بار به منطقه و شهر مهران به‌منظور بازگرداندن زائران تردد داشته است.

وی عنوان کرد: حجم خروج از عراق به‌سمت ایران زیاد است اگر یک مسئول ستاد این‌جا باشد این فضا را بتواند فراهم کند تا هم بتوانید ارتباطات خود را انجام دهید و در این‌سو نیز خدمات اعزام باید داشته باشیم.

 رحمانی بابیان این‌که دستورالعمل آمده که از وسایل حمل‌ونقل استان استفاده کنیم، گفت: مسئولیت پایانه مرزی با ستاد است و چادرها را هلال‌احمر تهیه کند ما مشکلی نداریم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.