براساس گزارشات بدست آمده، گوگل روش جدیدی را معرفی نموده است که بدین طریق کاربر می تواند محتویات یک اپلیکیشن را بر روی گوشی هوشمندش مستقیما و فقط از طریق نتایج جستجو گوگل استریم کند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خیرنگاران جوان؛ امروزه با توجه به حجم بسیار زیاد اپلیکیشن های موجود، جذب کاربر به یک نرم افزار سخت تر شده است و کمپانی های مختلف به دنبال هر روشی می روند تا بتواند به یک کاربر انگیزه کافی را بدهند که بر روی گزینه "دانلود” نرم افزار های آنها کلیک کند.

تا اپلیکیشن های موبایل را از طریق نتایج جستجو به اشتراک بگذارند!

براساس گزارشات بدست رسیده، گوگل روش جدیدی را معرفی نموده است که بدین طریق کاربر می تواند محتویات یک اپلیکیشن را بر روی گوشی هوشمندش مستقیما و فقط از طریق نتایج جستجو گوگل استریم کند.
برای مثال یک کاربر که در گوگل به جهت رزرو یک هتل جستجو می کند، گوگل بجز نمایش جستجوهای معمولش، در نرم افزار معروف HotelTonight نیز بطور اتوماتیک برای شما جستجو می کند و نتایج حاصل از آن نرم افزار را برای شما به نمایش در می آورد و اگر کاربر مورد نظر از ارتباط اینترنی خوبی مانند WiFi برخوردار باشد و بر روی نتایج حاصله از HotelTonight کلیک کند، حتی بدون آنکه آن نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب داشته باشد، گوگل نرم افزار را بر روی گوشی وی استریم می کند.

تا اپلیکیشن های موبایل را از طریق نتایج جستجو به اشتراک بگذارند!

قابلیت استریم اپلیکیشن ها توسط گوگل در حال حاضر با اپلیکیشن HotelTonight و هشت مورد دیگر کار می کند. بعلاوه گوگل درصدد اجرا برنامه ی دیگری در خصوص نمایش نتایج جستجوی اپلیکیشن ها فقط برای گوشی های همراه می باشد.
در گذشته گوگل فقط می توانست به مطالب و نتایج جستجویی دسترسی داشته باشد که یک کمپانی آن را در پایگاه اینترنتی اش به فرم های مختلف گذاشته بود ولی هم اکنون با در نظر گرفتن اجازه دسترسی، گوگل قادر خواهد بود به حوزه اپلیکیشن های کمپانی های مختلف نیز وارد شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.