امام جمعه موقت سنندج گفت: بسیج به معنی آمادگی، استقامت و شهادت و اخلاص است که بااین اوصاف موجب ترس و بیم در دل دشمنان شده‌اند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ ماموستا سیداحسن حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج به معنی آمادگی، استقامت و دریای خروشان شهادت و اخلاص است.

وی از بسیجیان به عنوان ادامه دهندگان آرمان‌های امام راحل نام برد و افزود: بسیجیان سربازان سربلند و مطیع ولایت هستند که در راه حراست از ارزش‌های انقلاب همواره در میدان حاضر بوده و موجب ترس و بیم در دل دشمنان شده‌اند.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه بسیج از بطن مردم ایجاد شده و یار و یاور آنان است، گفت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی مرهون ایثار و از خودگذشتگی سپاه و بسیج است.

ماموستا حسینی بیان کرد: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی حاصل فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) است که بدون هیچ چشمداشتی در عرصه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن جان‌برکفانه آماده هستند.

وی رهبری داهیانه این نظام و حضور همیشه در عرصه مردم را از دیگر دلایل اقتدار ایران اسلامی با وجود هجمه‌های گسترده دشمنان دانست و بیان کرد: امروز ایران اسلامی از امن‌ترین کشورهای جهان است که همه ما باید قدر این امنیت را بدانیم.

ماموستا حسینی افزود: امروز گروهک تکفیری داعش همچون گرگی درنده به کشورهای مختلف دنیا حمله می‌کند و مردم را به خاک و خون می‌کشد.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه این گرگ درنده با حمایت‌های دشمنان دین، پا به عرصه گذاشته و تنها هدفش ضربه زدن به پیکره اسلام است، اظهار کرد: ایجاد ترس و وحشت در دل اسلام خواهان و جلوگیری از ترویج این دین الهی مهم‌ترین هدف اصلی دشمنان از ایجاد گروهک تکفیری داعش بوده است.

ماموستا حسینی گفت: تشکیل حلقه‌های صالحین از اقدامات بسیار خوب بسیج و سپاه در استان است که بسترهای لازم را برای آگاه‌سازی و مقابله با شبه‌آفکنی‌های دشمن فراهم کرده است.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته با اشاره به سه عامل مهمی که از دیدگاه پیامبر مکرم اسلام انسان را به سعادت و خوشبختی می‌رساند، گفت: بخل و حسادت، هوی و هوس و خود رای بودن موجب بدبختی انسان از دیدگاه پیامبر(ص) است.

امام جمعه موقت سنندج درپایان گفت: نگاه حرام، بی‌توجهی به حجاب و عفاف، دست‌ درازی به مال مردم، تهمت، دروغ، ریا و منکراتی از این قبیل همه به واسطه تبعیت از هوای نفس انسان‌ها در جوامع رواج و آن را به نابودی و تباهی می‌کشاند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.