سنندج؛

آغاز دومین دوره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مربیان اقلیم کردستان عراق در سنندج

مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: دومین دوره آموزش مربیان اقلیم کردستان عراق با حضور 10 نفر از مربیان اقلیم کردستان عراق در سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوانازسنندج،سیدجمیل احمدی، در مراسم افتتاحیه دومین دوره آموزشی مربیان اقلیم کردستان عراق در سنندج، گفت:در راستای تفاهم نامه‌های منعقد شده با دانشگاه پلی تکنیک فناوری و مرکز صنایع دستی استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق که در سفر اخیر استاندار استان کردستان و هیئت همراه به این استان صورت گرفت، آموزش مربیانفنی و حرفه‌ای این کشور آغاز شد.

وی افزود:اولین دوره آموزش مربیان در خردادماه سال جاری صورت گرفت و امروز هم دومین دوره آن با حضور 10 نفر از مربیان اقلیم کردستان عراق آغاز شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان بیان کرد: این دوره آموزشی به مدت یک هفته در مرکز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شهید ورمقانی سنندجبرگزارمی شود.

احمدی گفت: این آموزش‌ها براساس استانداردهای جهانی ارائه شده و مدارک نیز به صورت الکترونیکی صادر می‌شود که در همه جهانمعتبر است.

گفتنی است؛ در اولین اعزام مربیان اقلیم کردستان عراق، 14 مربی در هفت رشته آموزشی شامل برق نصب و تعمیر آسانسور تعمیر موبایل کامپیوتر جوشکاری کابینت سازی و سیستم تهویه مطبوع خودرو به مدت یک هفته در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید ورمقانی شهرستان سنندج آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.