مساجد و بقاع متبرکه جای تبلیغات انتخاباتی نیست و اگر هیئت‌امنایی بخواهد برخلاف قانون در مساجد به تبلیغات انتخاباتی بپردازد با او برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری، در همایش مشترک ائمه جماعات، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در امام‌زاده عباس (ع) ساری، با بیان اینکه مساجد، بقاع متبرکه و پایگاه‌های مقاومت نباید جای تبلیغات انتخاباتی برخی افراد شود، گفت: انجام انتخابات در مساجد عیبی ندارد اما اگر از فرد خاصی حمایت شود، براساس قانون برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری با تاکید بر اینکه به فرد و شخصی در اماکن متبرکه یا مساجد نباید میدان داده شود، افزود: مسئولیت شرعی اجرای خلاف قانون در مساجد برعهده هیئت‌امنا است.

وی بر تعامل فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با روحانیون مساجد تاکید کرد و گفت: یک عده دارای چهره مذهبی هستند اما نمی‌خواهند بسیجیان در امور فرهنگی مسجد فعالیت کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری افزود: روحانی که برای مسجد در سخنرانی‌ها انتخاب می‌شود اگر خروجی انقلابی نداشته باشد مسئولیت شرعی آن بر عهده هیئت‌امنا است.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری با بیان اینکه باید قرارگاه اجرای فرامین مقام معظم رهبری در پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد تشکیل شود، ترویج مواضع مقام معظم رهبری در جامعه را خواستار شد.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.