بهبود شایستگی های زنان با آموزشها و حمایت مدیران محقق می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده گفت :در سالهای اخیر تعداد بانوان تحصیل کرده در مجموعه وزارت خانه و شرکت های زیر مجموعه افزایش یافته است به طوری که از 6 درصد به 12 درصد رسیده است.

قیومی تصریح کرد:در حال حاضر بانوان شاغل در این صنعت به حمایت مدیران ارشد ،شناخته شدن بیش از پیش در سازمانها و آموزش های جدید نیازمند هستند که در این زمینه فعالیتهایی انجام شده اما کافی نیست.

وی خاطر نشان کرد:دستیابی به توسعه پایدار با حضور زنان فرهیخته در تمام عرصه ها امکان پذیر است که با توانمند سازی هرچه بیشتر می توان به این مهم دست یافت و ما نیز با برگزاری نشست های ایده پردازی نظرات برگزیده بانوان صنعت آب و برق را انتخاب نموده و آمادگی داریم که در زمینه های فکری ،مادی و معنوی همگام با این بزرگواران باشیم .

این مقام مسئول اظهار داشت : برگزاری جلسات و نشست های آموزشی درراستای بهبود شایستگی و مهارت های نیروی انسانی بانوان حائز اهمیت است و می تواند در دراز مدت به اقتصاد دانش بنیان و مهم ترین عامل خدمت رسانی به مردم منجر شود.

وی برگزاری این جلسات را به عنوان ابعاد تازه ای در توسعه شایستگی ها ی بانوان عنوان کرد و افزود :ما پس از دریافت بازخوردهای این همایش برنامه ریزی های بهتری را برای بانوان در آینده خواهیم داشت .  


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.