مدیر عامل شرکت توزیع برق گفت: برگزاری همایش ها می تواند به رشد ،توانمندی هر چه بیشتر بانوان همکار منجر شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان حمید رضا پیرپیران در این همایش گفت :ما می توانیم این بستر را در برگزاری مناسبات روز زن برای بانوان همکار فراهم کنیم تا بتوانیم برای توسعه و توانمند سازی هر چه بیشتر نیروی انسانی خلاق سازمانی قدم های موثری برداریم.

وی تصریح کرد:زنان شاغل رسالت های چند گانه ای دارند که همه در جایگاه خود قابل اهمیت می باشد ولی شناسایی بانوان فرهیخته با شاخص هایی همچون به روز بودن اطلاعات ،تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مشترکین در کنار فعالیت ها و برنامه های تحقیقاتی معنا پیدا می کند.

این مقام مسئول در خصوص برگزاری غرفه های جانبی در این همایش گفت :به نظر می رسد همدلی و همراهی یکی از مهمترین اصول موفقیت است که در کنار ارائه راهکارهای مفید به مخاطبین غرفه نمود عینی یافته است.

وی رسانه را یکی دیگر از شاخص های همکاری مردم با سازمان عنوان کرد وبیان نمود :اگر بتوانیم اطلاع رسانی صحیح به مردم داشته باشیم به طور قطع آنها بازوان توانمندی برای پیشگیری از بروز بحران ها خواهند بود و آگاهی بخشی یکی از مهمترین رسالت های اصلی هر سازمانی در خصوص مشترکین آنها می باشد.   

انتهای پیام/ف

برچسب ها: همایش ، صنعت ، آب وبرق ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.