معاون فرهنگی دادگستری آذربایجان غربی گفت: همایش قضات استان با حضور معاون اول قوه قضائیه در آذربایجان غربی به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ابراهیم علی‌نژاد اظهار داشت: همایش قضات استان به میزبانی ارومیه با حضور حجت الاسلام غلام‌حسین محسنی اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سفر معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه به آذربایجان غربی در پنج‌شنبه هفته جاری، اضافه کرد: در همایش مورد اشاره جمعی از مدیران و مسئولان حوزه قضایی استان، قضات صاحب‌نام و حاذق آذربایجان غربی گردهم جمع خواهند شد، تا از این رهگذر حرکت‌های سازنده‌ای برای تبیین اهداف و برنامه‌های قوه قضائیه شکل گیرد.

وی در ارتباط با زمان و مکان برگزاری همایش مورد اشاره خاطرنشان کرد: همایش قضات استان روز پنج شنبه در دادگستری کل آذربایجان غربی سالن ولایت برگزار خواهد شد، که به طور قطع حضور حداکثری فعالان حوزه قضاوت و عدالت‌گستری را در این گردهمایی شاهد خواهیم بود.

معاون فرهنگی دادگستری آذربایجان غربی راه یافتن 11 نفر از برندگان مرحله استانی سومین مسابقات سراسری قرآن کریم به مرحله منطقه‌ای را مورد اشاره قرار داد، گفت: مرحله منطقه این سری مسابقات به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

علی‌نژاد ایجاد نشاط معنوی بین کارکنان سیستم قضایی استان و مانوس کردن آنها با آیات نورانی قرآن کریم همچنین منشور قرار دادن دستورات الهی و عمل به کلام وحی در زمینه‌های مختلف اهداف برگزاری این سری جشنواره‌ها عنوان کرد، گفت: باید برنامه‌های فرهنگی مختلف برای مالوف کردن مردم با آیات نورانی قرآن کریم برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه براساس قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قوه قضائیه به عنوان یک قوه مستقل پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی اقشار مختلف مردم است، اضافه کرد: برای تحقق بخشیدن به عدالت و تحقق چشم‌انداز ترسیم شده به طور حداکثری در این مجموعه تلاش می‌شود


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.