عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی گفت: قدم دولت در ارائه تسهیلات 25 میلیونی خودرو مثبت بود، خودروسازان به فکر افزایش کیفیت خودروهای داخلی باشند.

تسهیلات 25 میلیونی، صنعت خودروسازی را از رکود خارج کرد/ خودروسازان به فکر افزایش کیفیت خودرو باشندابراهیم نکو در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تسهیلات 25 میلیونی خودرو گفت: این تسهیلات  کمکی به خودورسازان داخلی بود تا از وضعیت نامطلوب رهایی یابند.

وی ادامه  داد: استقبال مصرف کنندگان از این تسهیلات برای خرید خودرو، انبار خودروسازان را تاحدودی خالی کرد و این کار کمکی به تولید داخلی در زمینه خودروسازی بود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نحوه بازپرداخت و مشکلات خریداران در این زمینه تصریح کرد: قشری که به سمت دریافت وام تسهیلات برای خرید خودرو هجوم آوردند بیشتر از افراد طبقه بالای جامعه بودند لذا پرداخت قسط وام مذکور مشکلی برای آنها ایجاد نخواهد کرد.

نکو ادامه داد: تمامی خریداران با اطلاع از شرایط دست به خرید خودرو زده و توانایی بازپرداخت اقساط آن را دارند.

نماینده مردم بهارستان تاکید کرد: این قدم دولت در ارائه چنین تسهیلاتی مثبت بود اما در قدم بعدی خودروسازان باید به فکر افزایش کیفیت خودروهای داخلی باشند چرا که بسیاری از واجدان شرایط به خاطر عدم رضایت از کیفیت این خودرو ها از خرید آن امتناع می‌کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام تاحدی رکود اقتصادی را مهار کرد، گفت: پرداخت تسهیلات 25 میلیونی هم باعث خارج شدن خودروسازان از وضعیت رکود شده و هم بسیاری از مصرف‌کنندگان را صاحب خودرو کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار