عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعطای سهام عدالت از سوی دولت نهم بیشتر جنبه تبلیغاتی و مطبوعاتی داشت.

تبلیغات سیاسی بر پشت برگه های سهام عدالت"ابراهیم نکو" عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه برگه‌های سهام عدالت تنها یک اوراق بی‌ارزش و پردردسر برای مردم بود گفت: متاسفانه تاکنون هیچ تدبیر مناسبی برای صاحبان سهام عدالت صورت نگرفته است.

نماینده مردم رباط کریم ادامه داد: نبود منابع لازم برای تأمین مالی و واریز یارانه نقدی به حساب مردم را می‌توان یکی از دلایل کمرنگ شدن سهام عدالت در بین مردم تلقی کرد.

وی ادامه داد: معمولا دولت‌ها برای اینکه امتیازی نسبت به دولت‌ قبلی داشته باشند، یکسری موضوعاتی را مطرح می‌کنند که می‌توان مطرح شدن سهام عدالت را هم از اینگونه مسائل دانست که در آن شرایط بدون کارشناسی اجرایی شد.

نکو با بیان اینکه دولت نهم می‌‌دانست که اجرای چنین موضوع گسترده‌ای عملیاتی شدنش قطعا کار بسیار سخت و پردردسر است، گفت: اعطای این سهام بیشتر جنبه تبلیغاتی و مطبوعاتی داشت و به نوعی دولت تنها با اجرای این طرح به دنبال ایجای فضای مثبت در انتخابات به نفع خود بود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین با بیان اینکه کمیته تحقیق و تفحص از سهام عدالت مجلس روشنگری و ریشه‌یابی لازم را برای سرنوشت این سهام‌ها خواهد داشت، خاطر نشان کرد: این کمیته تحقیق و تفحص به شدت پیگیر بررسی این موضوع بوده است و به طور قطع با پیگیری‌های لازم مسائل روشن خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
بدانیم سهام عدالت اگرتولیدپول کند به عامه مردم ضررزده وتورم میاورد
آخرین اخبار