من در جلسه تودیع نبودم و دلایل آن را نمی‌دانم اما تشخیص داده شد که ما نباید باشیم ولی من امیدوارم هر کسی در این شورا کار می‌کند به نفع مخاطب و مردم کار کند.

حمید بهمنی فیلمساز و عضو سابق شورای نمایش خانگی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص خداحافظی از شورای نمایش خانگی گفت: ما خداحافظی نکردیم حکم خداحافظی ما را دادند ولی در هر صورت هر مدیری که در منصبی قرار می‌گیرد بنابر مصلحت تصمیم می‌گیرد.

وی با بیان این مطلب افزود: من در جلسه تودیع نبودم و دلایل آن را نمی‌دانم اما تشخیص داده شد که ما نباید باشیم ولی من امیدوارم هر کسی در این شورا کار می‌کند به نفع مخاطب و مردم کار کند.

بهمنی با اشاره به فیلم‌نامه‌هایی که در انتظار بودجه برای ساخت است، اظهار داشت: من آخرین فیلمم را سال 91 ساختم ببیند چند سال است که با وجود اینکه فیلم نامه خوب و اجتماعی دارم حمایت نمی‌کنند و من نمی‌توانم فیلم بسازم. اما من صبر می‌کنم چون صبر خصلت خوبی است و من خیلی چیز‌ها را از صبر کردن آموختم.

وی بیان کرد: من چند کار را می‌خواستم تولید کنم که یکی از آنها در خصوص جریان داعش است و یکی در خصوص مواد مخدر و اعتیاد، اما برای ساخت هیچ کدام مرا حمایت نکردند.

بهمنی اظهار داشت: پول در سینما وجود دارد ولی اتحاد نداریم. دستهایمان در دست همدیگر نیست. مسئولان و مدیران فرهنگی ما برنامه‌ریزی ندارند چون به آن درک نرسیده‌اند که باید به سینما و فرهنگ کمک کنند. فیلمسازانی مثل پرویز شیخ طادی، شهریار بحرانی، جمال شورجه و... که در زمینه دفاع مقدس و انقلاب فیلم ساخته‌اند بودجه برای فیلم‌های ارزشی ندارند و بخش خصوصی هم قبول نمی‌کند.

بهمنی در پایان گفت: اقدامات مثبت که برای فروش فیلم «محمدرسول الله» افتاد برای فیلم‌ها ما هم می‌تواند بیفتد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند به مدارس ابلاغ کند که دانش‌آموزان را به دیدن فیلم‌های دیگر هم ببرند تا فروش فیلم‌ها بیشتر شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار