سرمربی فرانسوی تیم ملی والیبال لهستان گفت: حادثه رخ داده در پاریس بسیار وحشتنک و درد آور بود.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، استفان آنتیگا، سرمربی فرانسوی تیم ملی والیبال لهستان،  پس از حملات تروریستی در چند نقطه  پاریس، ضمن ابراز ناراحتی شدید از اتفاقات رخ داده در کشورش اظهار کرد: من در حال حاضر در کشور لهستان زندگی می‌کنم اما یک آپارتمان در فرانسه دارم و اکثر اقوام و دوستانم هم در پاریس ساکن هستند.

وی با وحشتناک توصیف کردن حادثه رخ داده در پاریس ادامه داد: از شنیدن این خبر به شدت برافروخته شدم و برایم سخت است که پس از این اتفاقی که برای هموطنانم رخ داده است به حالت و شرایط عادی روحی برگردم. هرچند خوشبختانه هیچ کدام از دوستان و اقوام من در این حملات آسیب ندیده‌اند.

سرمربی فرانسوی تیم ملی والیبال لهستان افزود: بدترین اتفاق این است که این جنگ نوعی جنگ غیرنظامی علیه مسلمانان سراسر جهان است. 

آنتیگا خاطرنشان کرد: افزایش پدیده‌هایی مانند تروریسم ممکن است حتی در نگرش ورزشکاران تاثیر بگذارد و شیوه فکری آن‌ها را تغییر دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در پایان گفت: در حال حاضر تیم ملی والیبال لهستان را آماده خواهیم کرد تا در مسابقات والیبال انتخابی المپیک گه ماه ژانویه در کشور آلمان برگزار خواهد شد، عملکرد خوبی داشته باشیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار