تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد نخستین شکست تیم ملی لهستان را به این تیم تحمیل کند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دیدار روز پایانی رقابت‌های جام جهانی والیبال بین دو تیم ایتالیا و لهستان برگزار شد. 

در این دیدار حساس که نبردی بین دو تیم بالای جدول یعنی لهستان صدرنشین و ایتالیای رده سومی بود، در پایان لاجوردی‌ پوشان موفق شدند با نتیجه 3 بر یک حریف قدرتمند خود را شکست دهند.

تیم ملی والیبال لهستان در حالی نتیجه را به حریفش واگذار کردکه در 10 دیدار قبلی خود متحمل حتی یک شکست هم نشده بود و این نتیجه در واقع نخستین باخت شاگردان آنتیگا محسوب می‌شد.

تیم ملی ایتالیا در این دیدار در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 26 بر 22 ، 25 بر 22 و 25 بر 19 شاگردان آنتیگا را شکست داد و تنها در ست دوم این دیدار با نتیجه 25 بر 22 مقابل لهستان شکست خورد. 

در پایان این دیدار عثمانی جانتورنتا از ایتالیا با کسب 25 امتیاز ، امتیازآورترین بازیکن این میدان لقب گرفت و بارتوش کورک لهستانی با 21 امیتاز بهترین امتیاز آور تیم آنتیگا شد.

با این نتیجه هر دو تیم لهستان و ایتالیا 29 امتیازی شدند و باید منتظر نتایج سایر دیدارها بمانند تا مشخص شود کدام دو تیم سهمیه حضور در المپیک را بدست خواهند آورد. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار