سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: تغییر ملیت بازیکنان عادلانه نیست اما من به لئون خوشامد می‌گویم.

 به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان که پیش از این اعلام کرده بود از اقداماتی که لئون تصمیم به انجام آن را دارد حمایت نخواهدکرد، گفت: با وجود اعتقادی که به قضایای این چنینی دارم،  اگر این فرصت ایجاد شود و مشکلات لئون برای حضور در تیم ملی لهستان رفع شود، از حضور این بازیکن استقبال می‌کنم.

آنتیگا در این باره عنوان کرد: به طور کلی به اعتقاد من نباید امکان تغییر ملیت برای بازیکنان یک ملیت وجود داشته باشد، چرا که این موضوع چندان عادلانه نیست. اما از آنجایی که در حال حاضر این سیستم و این شیوه در جهان برپا است و لئون یکی از بهترین بازیکنان جهان است و همچنین به دلیل اینکه بسیار مشتاق است در تیم ملی والیبال لهستان بازی کند، به او خوشامد می‌گویم.

استفان آنتیگا در ادامه گفت: نمی‌توان منکر این فضیه بود که لئون بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است و حالا که این فرصت پیش آمده است باید از آن استفاده کنیم. 

وی همچنین به تغییر تابعیت یک بازیکن کوبایی دیگر در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: ممکن است لئون کوبایی همراه با تیم لهستان در مسابقات المپیک 2016 با خوان تورنتا ستاره کوبایی تیم ایتالیا که او هم تغییر تابعیت داده است رودرو شود و این می‌تواند رویارویی جذابی باشد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار