اولین نمایشگاه و گردهمایی گروهی نقاشان آبرنگ خراسان در نگارخانه رضوان دائر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ اولین نمایشگاه وگردهمایی گروهی نقاشان آبرنگ خراسان با حضور 42 اثر از بیست و هفت هنرمند آبرنگ خراسان در نگارخانه رضوان دائر شده است.

سرپرست گروه هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی هنرمندان با یکدیگر و استفاده از تجربیات اساتید آبرنگ دانست و گفت: فکر ایجاد این گروه پس از حضور درنمایشگاه آبرنگ ترکیه شکل گرفت که در آن چند نفر از ایران نیز حضورداشتیم و علی رغم حیطه فعالیت یکسان، با یکدیگر آشنایی نداشتیم.

مینو نصیرزاده افزود: پس از بازگشت با هدف آشنایی بیشتر با هنرمندان عرصه آبرنگ, گروهی را دررسانه های مجازی تشکیل دادم و تاکنون این گروه 170 عضودارد و این نمایشگاه اولین گردهمایی اعضای این گروه است.

وی حضورچند تن از برگزیدگان آّبرنگ جهان را در گروه خود به فال نیک گرفت و گفت: در اعضای این گردهمایی 6 نفر از پذیرفته شدگان جشنواره بین المللی ایتالیا و نفر اول جهان در جشنواره بین المللی هند نیز حضور دارند و همین امر ما را بر آن داشت تا با برگزاری کارگاه هایی در جهت انتقال تجربیات این عزیزان وبالا بردن سطح کیفی آبرنگ شهر قدمی برداریم.

نصیر زاده از برگزاری چند کارگاه در این نمایشگاه خبر داد و افزود: کاارگاه تحلیل منتخبی از آثار اساتید آبرنگ جهان، یکشنبه ساعت 17:30 الی 20 توسط محمد مدیرزاده، کارگاه نقاشی آبرنگ دوشنبه ساعت 10 الی 12 توسط مهتاب میر جلیلی، کارگاه نقاشی آبرنگ سه شنبه ساعت 17 الی 19 توسط فرشته حجی پور و چهارشنبه ساعت 10 الی 12 توسط فروغ نامجو برگزار می شود.

وی افزود: در آخرین روز نمایشگاه نیز جلسه رفع اشکال و پاسخگویی به سوالات توسط استاد لادن اورنگی برگزار می شود.

این نمایشگاه همه روزه تا 28 آبان از ساعت 9 الی 12 صبح و 16 الی 19 عصر دائر است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.