اولین همایش ملی کتاب و نشر سه شنبه 26 آبان سال جاری همزمان با هفته کتاب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دبیرخانه اولین همایش ملی کتاب و نشر؛ این همایش که در دو محور اصلی اقتصاد نشر و الگوی بومی از خرداد ماه سال جاری فراخوان خود را اعلام کرده بود، با دریافت 98 مقاله، داوری آثار رسیده را به پایان رساند و اسامی 19 مقاله برتر خویش را اعلام نمود.
 
این همایش از ساعت 9 صبح سه شنبه 26 آبان با سخنرانی دکتر صالحی امیری رئیس کتابخانه ملی در سالن همایش های بین المللی کتابخانه ملی واقع در بزرگراه حقانی، مرکز اسناد و کتابخانه ملی کار خود را شروع نموده و در حاشیه‌ آن کارگاه تخصصی با عنوان «مهارتهای ارتباطی و کلامی» با حضور اساتید این حوزه برگزار می گردد.
 
همچنین اختتامیه این همایش در ساعت 16 با سخنرانی دکتر صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی  و حجت الاسلام سالک رئیس کمیسون فرهنگی مجلس و با حضور شخصیت‌های کشوری، فرهنگی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه  برگزار می‌شود.  

لازم به ذکر است؛ علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون اسامی مقالات پذیرفته شده و نحوه حضور در کارگاه‌های آموزشی و همایش می توانند به نشانی اینترنتی www.icbp.ir  مراجعه نموده و یا با شماره های  88303311،88867429دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند.
 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار