چاپ نهم مجموعه شعر‌ «عاشقانه‌ها» و سه رمان دیگر، از تازه‌ترین کتاب‌های نشر هیرمند است.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کتاب «عاشقانه‌ها» گزیده‌ای از سروده‌های شاعران امروز ایران است که پیش از این به کوشش نیاز یعقوبی از سوی دریچه هیرمند به چاپ رسیده بود و در حال حاضر با قیمت 25/000 هزار تومان به چاپ نهم رسیده است.

کتاب جدید «در پناه هیچ» به نگارش اولیویه آدام نویسنده فرانسوی و ترجمه راحلی فضلی نیز از جمله کتاب‌های به چاپ رسیده توسط نشر هیرمند در هفته اخیر است.

این کتاب زندگی زن میانسالی را روایت می‌کند که هیچ چیز زندگی برایش جالب نیست و تلاش می‌کند معنای تازه‌ای به روز‌هایش بدهد.

«وهم جدایی» کتاب دیگری است که به تازگی از این نشر به چاپ رسیده است. این کتاب به قلم سایمون ون بری و به ترجمه عرفان مجیب به چاپ رسیده است. در قسمتی از این کتاب آمریکایی آمده است: «هویت ما ساخته آن چیزی است که نمی‌توانیم تغییر دهیم».

«ناگازاکی» نیز عنوان کتابی است که نشر هیرمند به چاپ رسانده. این رمان که در سال 2010 برنده جایزه بزرگ از آکادمی فرانسه شد، به قلم اریک فی و محمود گودرزی آن را به فارسی برگردانده است.

گفتنی است؛ رمان «در پناه هیچ» در 176 صفحه و به قیمت 10/500 تومان، رمان «وهم جدایی» در 180 صفحه با قیمت 11/500 تومان و رمان «ناگازاکی» در 84 صفحه با قیمت 7/000 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار