سرمربی تیم ملی درباره وضعیت سهراب مرادی گفت: ترکش های بی مدیریتی دوران سابق را می خوریم.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانسرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: امیدوارم در جلسه کنگره مسابقات امریکا که یک روز قبل از مسابقات برگزار می شود سهراب مرادی را در دسته ۹۴ کیلوگرم داشته باشیم.

وی ادامه داد: ترکشهای بی مدیریتی دوران مدیریت سابق باعث شد تا وضعیت برای سهراب بوجود آمده است، هفت سال این وزنه برداران ملی پوش به تمامی مسابقات رفتند و حتی با مصدومیت در المپیک لندن مدال گرفتند، در مجموع مسابقات امریکا می تواند سکوی پرتاب جوانانی مثل هاشمی باشد.۴ سال ماندم و نتیجه نگرفتم باید به من انتقاد کنید.


وی ادامه داد: نمی توانم در طول ۶ ماه یک بهداد سلیمی را در وزنه برداری به بدنه تیم ملی بیاورم.

رستمی: کارم از گذشته سخت تر شده است

کیانوش رستمی گفت:مسلما کارم سخت تر از گذشته است که نفراتی همچون محمدپور؛سلیمی و سهراب مرادی که حضور ندارند ولی با این وضعیت با ید منتظر ماند که که روز مسابقات چه اتفاقی خواهد افتاد واحتمالا ۴یا ۵ سهمیه بگیریم.رقبای خیلی قدرتمندی دارم که روسیه و چین هستند.

مولایی: همه ما شوکه شدیم
بهادرمولایی گفت: از اتفاقاتی افتاد شوکه شدیم که در مسابقات و در وزن خودم با غیبت بهداد سلیمی با تمرکز حتی شده یک درصد از جی سلیمی را پر کنم.

زانویم را عمل جراحی کردم وضعیت زانویم طوری است که نباید وزنه های به آن سنگین فشار بیاورم .مدال سه وزنه بردار رکوردارمان بهداد؛محمدپور و سهراب مرادی ولی بچه ها در مسابقات زیادی شرکت کردند و می توانند جای خالی آنها را پر کردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار