مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان از پیگیری و رسیدگی به 87 مورد شکایت مردمی طی یک ماه گذشته توسط واحد رسیدگی به شکایات این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛مهندس عسکری گفت:از این تعداد 53 مورد مربوط به تاکسی های شهری و 7 مورد مربوط به آژانس های تاکسی تلفنی بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح سرویس مدارس نیز افزود:به منظور جلب اطمینان والدین در خصوص رفت و آمد دانش آموزان،گشت ههای نامحسوسی جهت نظارت بر کار رانندگان سرویس های مدارس در نظر گرفته شده است که در این راستابا توجه به گزارش بازرسان این سازمان 9 مورد تخلف سرویس مذارس در مهرماه سالجاری به واحد رسیدگی به شکایات سازمان ارسال شده و برطبق مقررات برخورد لازم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد:با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر کرمان با افراد متخلف برخورد و اعمال قانون می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همچنین ضمن تشکر از کلیه همشهریان کرمانی که در جهت نیل به خدمات مطلوب حمل و نقل درون شهری، سازمان تاکسیرانی را یاری نموده اند،از کلیه شهروندان خواست تا با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود از طریق شماره تلفن 32222831 و یا سامانه پیام کوتاه 10000000133000 این سازمان را در رسیدن به اهداف متعالی در راستای ارائه خرمات حمل و نقل عمومی یاری کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

برچسب ها: شکایت ، تاکسی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.