فرمانده انتظامی استان فارس از دستگيری سه آدم ربا كه اقدام به ربودن يك دختر در شيراز كرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی گفت: فردی به ماموران انتظامی شهرستان شیراز مراجعه و اظهار می كند دختر 30 ساله وی كه در یك شركت بیمه در شیراز مشغول به كار بوده و تا ساعت 5 عصر نیز در محل كارخود حضور داشته، پس از خروج از محل كار به منزل مراجعت نداشته است.

وی ادامه داد: چند ساعت بعد دختر نامبرده با تلفن همراه خود با پدرش تماس می گیرد و عنوان می كند كه وی را ربوده اند و پدرش باید مبلغ 40 میلیون تومان به حساب دخترش واریز کند تا آدم ربایان با برداشت پول گروگان را آزاد کنند.


فرمانده انتظامی استان فارس اظهار كرد: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی از موضوع، آزادی فرد گروگان و شناسایی و دستگیری آدم ربایان به صورت ویژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

سردار گودرزی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد گروگان گیر به نام "س – ن" شناسایی و ماموران برای شناسایی دستگیری وی وارد عمل شدند و با زیر نظر قرار دادن محل های تردد وی، موفق شدند متهم را در یكی از خیابان های جنوبی شیراز دستگیر كنند.


وی بیان كرد: در تحقیقات انجام شده،‌ متهم به آدم ربایی اقرار كرد و ماموران متوجه شدند فرد ربوده شده در یك منزل واقع در اطراف شهرستان شیراز محبوس شده است.


فرمانده انتظامی استان فارس افزود: ماموران بلافاصله به آن محل عزیمت و ضمن آزادی دختر ربوده شده،‌ همسر متهم را كه در آن منزل در این در آدم ربایی با متهم همكاری كرده بود، دستگیر كردند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد خانمی به نام "ف – ص" كه قبلا از همكاران فرد ربوده شده بوده و كد بیمه وی معلق شده بود، با انگیزه انتقام جویی و اخاذی، فرد گروگان گیر و همسرش را تطمیع به آدم ربایی كرده است.


وی گفت: ماموران، خانم "ف – ص" را نیز دستگیر و هر سه متهم پس از معرفی به مقام قضایی روانه زندان شدند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.