فرماندار جدید زرین دشت گفت: بايد به خود بباليم كه استان فارس در طرح تحول نظام سلامت و طرح پزشک خانواده، از استان هاي پيشرو در کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حميد يزدان پناه، ، در دیدار با مسئولان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام موسی کاظم (ع) زرین دشت، سفر وزير بهداشت و رئيس دانشگاه علوم پزشكي شیراز به زرين دشت را پربركتي دانست که همراه با مصوباتی برای اين شهرستان بوده و ابراز امیدواری کرد با مساعدت وزیر بهداشت و درمان، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین تعامل فرمانداری و شبكه بهداشت و درمان زرين دشت، خدمات بیشتری در عرصه بهداشت و درمان به مردم این شهرستان، ارائه شود. 

وی با اشاره به حساسیت ویژه مقوله سلامت مردم، اظهار کرد: وظیفه حوزه فرمانداری، برقراری امنیت و شبکه بهداشت و درمان، تامین سلامت مردم این شهرستان است که لازم است مجموعه فرمانداري و بهداشت و درمان دست به دست هم دهند، تا زودتر به اهداف خود در زمینه خدمت مردم برسیم.

فرماندار زرین دشت با اشاره به بزرگترین دغدغه وزير بهداشت و رئيس دانشگاه علوم پزشكي شیراز که پیگیری مسائل مربوط به حوزه سلامت است، گفت: با پيگيري هاي شبكه بهداشت و درمان و بيمارستان در راستای تحقق وعده هاي وزير، مردم شيريني و حلاوت اين سفر را احساس می کنند و دغدغه هاي مردم محروم اين شهرستان در حوزه سلامت مرتفع می شود.

در این دیدار دکتر جلیل نظری رئيس شبكه بهداشت و درمان زرین دشت نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص طرح های عمرانی و خرید تجهیزات در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، توضیحاتی ارائه داد و گفت: انتظار داریم با تعامل بین فرمانداري و ساير ارگان هاي شهرستان زرین دشت، كارنامه خوبي در حوزه بهداشت و درمان تقديم مردم این شهرستان کنیم.

دکتر ابراهیم زراعت پیشه رییس بیمارستان امام موسی کاظم (ع) نیز در این دیدار، اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و بسته هتلینگ را معرفی کرد. 


انتهای پیام/ی
برچسب ها: افتخار ، فارس ، پیشرو ، کشور ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.