امام جمعه گرگان گفت: مبارزه با داعش لازمه حل بحران سوریه است.



به گزارش خبرنگار  از گرگان؛ نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان امروز در خطبه‏‌های‏ نماز عبادی- سیاسی جمعه این شهر گفت: داعش دشمن بشریت است و برای حل مشکل بحران در سوریه، باید اول شر داعش از این کشور کم شود.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: برای حل این مشکل، ایران پیشنهاد داده ابتدا داعش باید نابود شود و سپس مردم سوریه درباره آینده کشورشان تصمیم بگیرند.

وی اضافه کرد: دیدگاه و نظر ایران در این زمینه منطقی است اما غربی ها مواضع متناقضی در این خصوص دارند چرا که از طرفی ائتلاف نظامی علیه داعش تشکیل می دهند و از طرف دیگر برای آنها تجهیزات نظامی می فرستند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به 24 آبان، روز کتاب و کتابخوانی ادامه داد:  خواندن کتاب باعث افزایش آگاهی انسان می شود و جامعه ای که اهل کتاب و مطالعه نباشد عقب می ماند.

وی گفت: سرانه مطالعه در کشور خیلی پایین است در حالی که پیامبر گرامی اسلام بارها مسلمانان را به مطالعه دعوت کرده اند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مطالعه روش های خاصی دارد و انسان اهل مطالعه باید این روش ها را یاد بگیرد تا از فرصت های مطالعه بهره ببرد.

آیت الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به سالروز حمایت از بیماران کلیوی و روز جهانی دیابت گفت: این بیماران بیشتر از قشر نیازمند جامعه هستند و به حمایت همه ی مردم و مسئولان احتیاج دارند و وزارت بهداشت و صدا و سیما برای آگاه سازی مردم در این زمینه مسئولیتی سنگین به عهده دارند.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: نمازجمعه ، گرگان ، سوریه ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.