پس از گذشت یازده هفته از لیگ برتر فوتبال، عملکرد تیم های مختلف در بازی های خانگی و خارج از خانه متفاوت بوده است.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یازده هفته‌ای که از لیگ برتر ایران سپری شده است، برخی تیم ها در بازی های خانگی و برخی دیگر در خارج از خانه عملکرد بهتری داشته‌اند. 
 
تیم دایی، بهترین در خانه  
در حالی که همواره سرخابی های پایتخت در کنار تیم‌های اصفهانی و تراکتورسازی تبریز، در کانون توجهات قرار داشته‌اند، نتایج رقم خورده در این فصل نشان داده که باید به عملکرد برخی تیم های دیگر نیز توجه کنیم یکی از این تیم ها بدون شک، صبای قم است تیمی که با سرمربیگری علی دایی، آهسته و پیوسته به سمت بالای جدول در حال حرکت است دایی در حالی مشغول اوج گیری با صبا است که نشان داده تبحر خاصی در بازی های خانگی دارد وی که در زمان سرمربیگری در پرسپولیس هم رکورد جالبی در بازی های داخل خانه رقم زده بود، در این فصل و تا به اینجای کار، در6 بازی که در شهر قم انجام داده، متحمل هیچ شکستی نشده و با چهار پیروزی و 2 تساوی و کسب 14 امتیاز بهترین تیم لیگ در بازی های خانگی را در اختیار دارد. 
 
دیگر تیم بدون باخت در خانه، استقلال خوزستان است،عبدا... ویسی به همراه جوان های تیمش از 5 بازی خانگی، صاحب 3 برد، 2 تساوی و یازده امتیاز شده است پس از صبا و استقلال خوزستان، ملوان بندرانزلی با یازده امتیاز از 6 بازی سومین تیم برتر لیگ در بازی های خانگی است. 
 
استقلال و ذوب، میهمان های خطرناک  
اگر پرویز مظلومی با استقلال در صدر جدول لیگ حضور دارد، بدون شک به دلیل عملکرد فوق العاده‌ای است که در بازی های خارج از خانه به نمایش گذاشته است، تیم مظلومی با کسب چهار برد و یک تساوی در پنج بازی خارج از خانه، بیشترین دردسر را برای تیم های میزبان در لیگ به وجود آورده است.  
در کنار آبی های پایتخت،تیم ذوب آهن هم در بازی های خارج از خانه موفق به کسب 13 امتیاز شده است البته شاگردان یحیی گل محمدی یک شکست هم در کارنامه بازی‌های خارج از خانه خود می بینند و به همین دلیل پس از استقلال، دومین تیم برتر لیگ در بازی‌های خارج خانه محسوب می شوند پس از استقلال و ذوب آهن، تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد با کسب 10 امتیاز از بازی‌های خارج خانه، در مکان سوم این رده بندی قرار دارند. 


 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار