مرجع عالیقدر شیعیان گفت: اختلاف و تفرق در جامعه اسلامی مانند افتادن مردم آن جامعه در عمق چاه است و برای نجات یافتن از آن باید به اتحاد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ آیت‌الله سبحانی صبح امروز در درس خارج اصول خود که در شبستان مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به آیه «و اعتصموا بحبل الله جمیلا» گفت: حبل در این آیه به معنی این است که اختلاف و تفرق در جامعه اسلامی مانند افتادن مردم آن جامعه در عمق چاه است و برای نجات یافتن از آن باید به اتحاد رسید.

مرجع عالیقدر جهان تشیع با بیان اینکه مشکلات باید در درون حل شود و نباید در رسانه‌ها مطرح شود افزود: ما در کشور به وحدت کلمه بیشتر از تفرق کلمه نیاز داریم، فرض کنید مقامی از رسانه‌ای شکایت می‌کند، این گله‌گذاری و جواب‌هایی که گفته می‌شود در شرایط کنونی اصلا مناسب نیست.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه شایسته است این گله‌گذاری و جواب‌ها را خود حل کنند و رسانه‌ای نشود زیرا دشمن از این مسائل سوء استفاده می‌کند خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات هستیم و هر چه فضا آرام‌تر باشد برای ما بهتر است. نباید اجازه داد تا گله‌گذاری‌های خارجی وقت ما را بگیرد و باید بدانیم نجات ما در وحدت کلمه است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.