دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه کلاس داوری فوتبال گفت: من اعتقاد به مهندسی در داوری ندارم و برای تیم مردمی پرسپولیس که این تفکر را به وجود آورد متاسف هستم.

 اسدی: اعتقادی به مهندسی در داوری ندارمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواناسدی در ادامه عنوان کرد: به هر حال باید کاری کنیم تا در آینده از داوری‌ها حق کمی ضایع نشود. همچنین باید هوشیار و مراقب باشیم تا مشکلی پیش نیاید.

اسدی در ادامه عنوان کرد: با آیین‌نامه‌ها دل مردم شاد نمی‌شود اما پیگیری از اتفاقات باعث تسکین دل‌ها می‌شود. وظایفمان را طوری انجام دهیم که حقوق کمی ضایع نشود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره کلاس‌های داوری عنوان کرد: داوری در همه جای دنیا مشکل دارد اما این روزها بحث بازی ذوب‌آهن- پرسپولیس پیش آمده است. این کلاس داوری نباید تحت تاثیر اتفاقات آن بازی قرار بگیرد.

داوران خوبی را برای آموزش داوران کشورمان به ایران آوردیم تا سطح آنها ارتقا پیدا کند. مسائل حاشیه‌ای نباید روی کیفیت داوران تاثیر بگذارد و آن‌ها را دچار مشکل کند.

وی در مورد اینکه چرا از نزدیک شاهد تمرینات تیم ملی نیست بیان کرد:مگر جایی نزدیک باشد باید برویم؟ برای ما مهم این است که کجا ارجعیت دارد. من هر جایی که وقت باشد سر می‌زنم. بازیکنان تیم ملی عزیز هستند اما دوستداران پرسپولیس از ساعت 11 در فدراسیون فوتبال منتظر من هستند و باید به آنجا بروم.

اسدی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس از تیم ملی اهمیت بیشتری دارند، بیان کرد: من نایب رییس فدراسیون فوتبال نیستم و دبیر کل فدراسون هستم. پرسپولیس به 20میلیون هوادار دارد . انتظار دارید 20 میلیون هوادار را منتظر بگذاریم و آن را به تیم ملی ترجیح ندهم.

وی درباره کیفیت لباس‌های تیم ملی تصریح کرد: من کارشناس لباس نیستم تا از اصل یا بدل بودنش با اطلاع باشم. مسئولان فدراسیون فوتبال باید این موضوع را بررسی کنند تا لباس خوب در اختیار تیم ملی قرار گیرد. البته آل اشپورت قراردادی ندارد که این اتفاقات رخ می‌دهد.

اسدی در مورد جلسه‌اش با سجادی درباره داوری‌ها گفت: ما برای آسیب‌شناسی داوری جلسه داشتیم و مورد خاصی نبود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود وی به فوتبال ایران تزریق شده بیان کرد: من از طرح این سوال ممنون هستم. من به عنوان یک فردی که فوتبالی هستم تزریق شدم اما آن‌هایی که از طریق سازمان تربیت بدنی وقت زورکی وارد فوتبال شدند به تاریخچه‌ای داشتند.

اسدی درباره اینکه به مجلس نسبت به درگیری‌اش با کی‌‌روش دعوت می‌شود بیان کرد: من به فراکسیون ورزش دعوت نشدم و این خبر را در روزنامه‌ها دیدم. نیاز به دعوت نیست و هر فردی که بگوید می‌رویم و صحبت می‌کنیم.

وی در پایان درباره استفاده از مدرس عربستانی  در کلاس داوری امروز خاطرنشان کرد: اشکالی ندارد که مدرس عربستانی باشد از یک جزیره کوچک دانشمند بزرگی بیرون بیاید کلیت مسئولان شما مشکل دارد. ایران در خیلی از علوم دنیا در سطح بالای است و حتی دانشمندانی در ناسا داریم. در مجموع برای ما توانمندی مدرس و کیفیت تدریس مهم است و ملیت اهمیتی ندارد. اگر برای شما ملیت مهم است که مسیر را اشتباه رفتید.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/  

برچسب ها: اسدی ، فوتبال ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار