کلاس‌های پروفشنال داوری( فزاینده داوری) در حالی در آکادمی فوتبال آغاز شده که حاشیه‌هایی به دنبال داشته است.

چالش بزرگ رود روی داورانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کلاس های فزاینده داوری از چند روز پیش در کمپ آکادمی فوتبال با حضور تعدادی داوران لیگ برتر که در الیت فیفا هم قرار دارند زیر نظر مدرس عربستانی در حال برگزاری است اما این کلاس‌ها با دغدغه‌هایی همراه بوده است و کمبود امکانات برای داوران در این کلاس‌ها به چشم می خورد که از آن جمله اتاق‌هایی با ظرفیت کمتر از 5 نفر است که 10 نفر در این اتاق‌ها اسکان یافته‌اند و بعضی از داوران به نحوه پذیرایی اعتراض‌هایی داشتند و از نبود وعده های غذایی نهار و شام خبر دادند.
 
دکتر اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال هم همراه اصفهانیان، عنایت، امروز در این کلاس حاضر شدند غیبت جهانبازی، ترکی، علیرضا فغانی و قهرمانی داوران لیگ برتر از حواشی این جلسه است از دیگر نکات این جلسه دیر آمدن مدرس کلاس است، اسدی و عنایت چند دقیقه در جمع داوران صحبت کردند.
مشکلی دارید در حضور اسدی بگوید
 
عنایت در جمع داوران گفت: اگر مشکلی دارید در حضور شخص علیرضا اسدی بگوید اگر کمک داوری با داور مشکل دارد و برعکس داور با کمک داورش مشکل دارد قبل از شروع مسابقه این موضوع را به ما اطلاع دهید تا ما کارهای جابه جایی را انجام دهیم و درصد خطا و اشتباهات کاهش پیدا کند. 

 مخالف محرومیت علنی هستم 

اصفهانیان در مورد نحوه قضاوت ها گفت: من هیچ محرومیتی را به طور علنی اعلام نکرده ام و مخالف محرومیت علنی هستم به نظرم داوری که اشتباه می کند باید هفته های بعدی لیگ را از دست بدهد. 

داوران محروم در کنار خانواده بازی را تماشا کنند 

خداداد افشاریان هم بیان کرد: من قبول دارم که اشتباهات زیاد شده و هر کسی هم اشتباه می کند در هفته های آتی در کنار خانواده‌اش بازی‌ها را می بیند متاسفانه استرس در جامعه داوری حکم فرما شده و همه ترس از محرومیت دارند که این به خودی خود می تواند در ادامه فصل داوری را به قهقرا و چالش بکشانند.
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
 

برچسب ها: اسدی ، داوری ، عنایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار