از طرح تعالی بسیج سازمان در هفته بسیج رونمایی می‌شود

رییس بسیج سازمان صدا و سیما گفت: هدف از طرح ملی تعالی بسیج، تولید برنامه هایی با موضوع نقش مردم در افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،عاطفی در نشست شورای مدیران صدا و سیمای مركز خراسان جنوبی گفت: در این طرح، برنامه سازان در 33 مركز، تولیدات شان را متناسب با فرهنگ منطقه و نوع مشاركت مردم در پیروزی های مختلف تهیه و منعكس می كنند و در مرحله نخست، طرح تعالی بسیج  با مشاركت سپاه اجرا می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش صدا و سیما در مدیریت جنگ نرم دشمن گفت: رسانه ملی باید به روشنگری ابعاد مختلف جنگ نرم دشمن بپردازد و مخاطبان را از نقشه های شوم آنان آگاه سازد. عاطفی  بابیان رسالت صدا و سیما، كاركنان صدا و سیما را افسران رسانه ای جنگ نرم كشور خطاب كرد و رسالت آنها را در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب مهم و با اهمیت دانست.
 
مدیر كل مركز نیز در این نشست یكی از مهم ترین رسالت های صدا و سیما را نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: این مركز با تولید برنامه های مستند و جذاب در این زمینه، تلاش می كند در جامعه اثرگذار باشد.

شفاهی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا هم گفت: صدا و سیما در خنثی سازی توطئه های دشمنان نقش پررنگی دارد و با پخش برنامه های محتوایی می تواند در بصیرت افزایی مخاطبان تاثیرگذار باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.