کتاب «هی یو» اثر سعید ابوطالب توسط انتشارات سوره مهر منتشر خواهد شد.

سعید ابوطالب، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به کتاب خاطرات خود از زندان‌های آمریکا در عراق گفت: کتابم با عنوان«هی یو» مجموعه خاطراتم از زندان‌های آمریکا در عراق است که توسط انتشارات سوره مهر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی منتشر خواهد شد.

وی افزود: هم‌اکنون کتاب «هی یو» مراحل صفحه‌بندی خود را پشت‌ سر می‌گذارد. امروز آخرین نسخه این کتاب را ویرایش کردم. در این کتاب به بیان خاطراتی می‌پردازم که در سفرم به عراق برای ساخت مستند «مرداب سرزمین افسانه‌ها» داشتم.

این نویسنده با اشاره به جزئیات بیشتر سفر خود به عراق بیان کرد: پس از چند هفته که از سفرم به عراق برای ساخت مستند «مرداب سرزمین افسانه‌ها» رفته بودم توسط تفنگداران آمریکایی بازداشت شدم. در کتاب «هی یو» خاطرات قبل و پس از آن دوران را بیان می‌کنم.

ابوطالب ادامه داد: کتاب «هی یو» را به سبک خاطره‌نویسی‌های معمول در دفاع مقدس ننوشتم. برای نگارش آن با تمام افرادی که در ماجرا دخالت داشتند و زندانیان داخل اردوگاه‌های عراق صحبت کردم.

وی در خصوص سبک نگارش کتاب «هی یو» اظهار داشت: برای نگارش کتاب «هی یو» از سبک متفاوت جریان سیال ذهن بهره بردم تا برای مخاطب جوان جذابیت داشته باشد. نگارش کتاب به مدت 4 تا 5 سال طول کشید و مرتضی سرهنگی در نگارش آن به من کمک کرد. این کتاب بارها و بارها بازنویسی شد و در آن اسناد، مدارک، عکس‌ها و اسامی تمام زندانیان را جمع‌آوری و ذکر کردم.

این نویسنده بیان کرد: کتاب «هی یو» را به گونه‌ای نوشتم که اگر زمانی این کتاب به زبان‌های بین‌المللی ترجمه شد اسناد و مدارک موجود در آن دقیق و درست باشد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار