مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت روحانیون و زائران جان باخته حادثه منا با حضور علما و مراجع تقلید در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از قم؛مراسم اربعین جان باختگان روحانی و مهاجران الی الله که در فاجعه منا و حج امسال جان خود را از دست داده‌اندشامگاه یکشنبه در مسجد اعظم قم با حضور مراجع تقلید، اساتید حوزه واقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قمبرگزار شد.

این مراسم که از سوی نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و آستان مقدس حضرت معصومه(س) و نیز استانداری قم برگزار شد،آیت الله العظمی علوی گرگانی، آیت الله العظمی شبیری زنجانی، آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، آیت الله ابراهیم امینی، آیت الله مرتضی مقتدایی و نمایندگانی از بیوت آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله حکیم حضور داشتند

حجت الاسلام سید علی قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، آیت الله یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری، برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیگر شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

حجت الاسلام حسینی خراسانی در این مراسمبیان کرد: این خون‌های به ناحق ریخته شده در سرزمین منا به زودی اثر خود را می‌گذارد و گریبان آل سعود را خواهد گرفت.

 انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.