در حالی که انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسفند ماه سال جاری برگزار می شود اما از هم اکنون تلاش برای یادگیری در مجمع فدراسیون فوتبال آغاز شده است.

یارگیری و حفظ صندلی تنها راه تسلط بر فوتبالبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اسفند ماه سال جاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد که اتفاقا این انتخابات شباهتی به دوره گذشته انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال دارد و آن این نکته است که در زمان وزارت محمد عباسی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال نماینده ای از وزارت قرار بود به جای کفاشیان عهده دار ریاست فدراسیون فوتبال شود که با پیش آمدهایی که در مجمع رخ داد این اتفاق به وقوع نپیوست.
 
البته علی کفاشیان هم که بازنشسته شده است بازهم طبق گذشته بی میل است و شاید به اصرار برخی دوستان و هواداران در انتخابات شرکت کند.
 
حال موضوع اصلی و اساسی این است که اگر تغییری در ساختار و بدنه وزارت ورزش بوجود بیاید، باز هم احتمال این که خط فکری فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش یک سو نباشد خواهد رفت و این سوال بزرگ در ذهن هواداران فوتبال باقی خواهد ماند که سرانجام این انتخابات مجمع که به پایان جدال قدرت بین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش خواهد انجامید، یا همان راه بی پایان ادامه خواهد داشت، حال با وصف این اوصاف شایعاتی مبنی بر اینکه وزارت ورزش و جوانان گزینه‌هایی همچون نصراله سجادی و علیرضا اسدی که عهده دار سمت دبیر کل فدراسیون هم است زیر نظر دارد و قصد مطرح آن ها برای ریاست فدراسیون فوتبال دارد، از سوی دیگر شور و هیجان زیادی در مجمع فدراسیون فوتبال به پا شده و اعضا، در حال مذاکره با افراد مختلف هستند.
 
سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در این باره اظهار داشت: البته باید ابتدا مشخص شود که ریاست فدراسیون در ایران شغل محسوب می شود یا نه و تکلیف را روشن کنیم، مثلا در آلمان فوتبال بازی کردن شغل محسوب می شود و می گویند فوتبالر یا فوتبالیست و شغلش تعریف می شود اما آیا در کشور ما فوتبال شغل محسوب می شود؟
 
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون و یادگیری های مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امروز در ورزش هر اتفاقی که می افتد بالاترین مقام ورزش شخص وزیر ورزش آقای گودرزی را مقصر می دانند،پس اگر قرار است هر اتفاقی که در فوتبال می افتد اعم از فرهنگی و یا مشکلات داروی شخص وزیر پاسخ گو باشند پس چه بهتر است که شخصی که سکان ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده می گیرد شخصی باشد که از بدنه وزارت ورزش و مورد تایید وزارت ورزش باشد.
 
به هر حال امیدواریم هر کسی به سمت ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب می شود مورد تایید همه اهالی فوتبال و وزارت ورزش و جوانان باشد و بتواند به رشد و پویایی ورزش کشور کمک کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار