مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: با در نظر گرفتن همه جوانب تصمیم گرفتیم بازیکنانمان را به تیم امید بدهیم زیرا جزو رسالت ملی ما است.

آذری: باشگاه‌ها رسالتی ملی بر دوش دارند/ تمام نقل و انتقالات ذوب آهن با نظر گل محمدی است

سعید آذری در گفتگو با حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دلایل باشگاه ذوب آهن برای در اختیار گذاشتن بازیکنانش به تیم ملی امید بیان کرد: هر باشگاه علاوه بر رسالت باشگاهی باید رسالت ملی را در نظر بگیرد. ذوب آهن نیز کمک به تیم‌های ملی را در اولویت خود قرار داده و هر اقدامی که باشگاه انجام می‌دهد، باید به سود منافع ملی باشد.

وی ادامه داد: تیم ما در بازی مقابل تیم فوتبال صبای قم پس از اردوهای تیم ملی ضربه زیادی خورد و چندین بازیکن اصلی ما یک روز قبل از بازی به ما اضافه شدند و نتوانستیم در آن بازی تیم همیشگی باشیم.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با انتقاد از نیمکت نشینی بازیکنان ذوب آهن در تیم ملی امید گفت: ما انتظار داریم به بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند بهای بیشتری داده شود. بازیکنان فیکس ما در تیم ملی امید نیمکت نشین می‌شوند بازیکنانی که به گواه بیشتر کارشناسان از بهترین‌های لیگ هستند و در تمام برنامه‌های سرمربی تیم بسیار تاکتیک پذیرند به یکباره در تیم امید روی نیمکت قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: با در نظر گرفتن تمامی جوانب ما تصمیم گرفتیم بازیکنانمان را در اختیار تیم امید قرار دهیم و در صورت متضرر شدن تیم‌های ملی توپ در زمین باشگاه‌ها قرار نگیرد. از محمد خاکپور سرمربی با دانش تیم امید خواهش می‌کنم به این بازیکنان اعتماد کند و ما با همین بازیکنان توانستیم به فینال جام حذفی راه یابیم و به طور  حتم حضورشان درتیم ملی امید انگیزه‌های آنها را بیشتر می‌کند.

آذری درباره آغاز خرید‌های ذوب آهن در نقل و انتقالات گفت: در تیم فوتبال ذوب آهن هر کاهش یا افزایش بازیکنی با نظر شخص مربی اتفاق می‌افتد و هر بازیکنی که باشگاه در اختیار می‌گیرد به سرعت باید خودرا با شرایط وفق دهد.

ذوب آهن تا پایان فصل در حدود 30 بازی دیگر را انجام دهد و با توجه به تعطیلات لیگ ما باید نیروهای کافی را در اختیار سرمربی قرار دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال ذوب آهن نماینده ایران در آسیاست و امیدواریم نتیجه تلاش باشگاه ذوب آهن در آسیا جواب دهد و در لیگ برتر و جام حذفی نیز بتوانیم دل مردم اصفهان را شاد کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب آهن ، اصفهان ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار