سرپرست معاونت فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: دومین پیش کنگره امام شافعی(رض) با حضور علما و روحانیون ایران و عراق در بانه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، حجت الاسلام سعید عسگری گفت: 24 آبان ماه جاری شهرستان بانه میزبان دومین پیش کنگره امام شافعی(رض) با حضور بیش از 800 نفر از روحانیون و طلاب منطقه و جمعی از روحانیون و اساتید اقلیم کردستان عراق حضور خواهد بود.

وی افزود: با توجه به توصیه های نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان در خصوص ایجاد شور و اشتیاق در بین پژوهشگران دینی استان و آمادگی هرچه بیشتر برای برگزاری باشکوه این کنگره عظیم، تصمیم بر این شد هشت پیش کنگره در هشت شهرستان استان و هر پیش کنگره در هر ماه برگزار شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: تاکنون هفت مقاله به دبیرخانه دومین پیش کنگره امام شافعی(رض) در بانه ارسال شده است و پیش بینی می شود که تا زمان مقرر دریافت آثار، شاهد دریافت 15 مقاله باشیم.

حجت الاسلام عسگری افزود: در این همایش سه مقاله علمی پژوهشی که توسط پژوهشگران بانه ای تهیه شده است ارائه خواهد شد.

وی گفت: برای این پیش کنگره سه کمیته علمی، اجرایی و انتظامات پیش بینی شده است و علاوه بر ارائه سه مقاله برتر و سخنرانی روحانیون ایرانی و عراقی شاهد برنامه های جنبی همچون اجرای گروه های تواشیح، تجلیل از خانواده شهدای روحانی و تجلیل از صاحبان مقالات برتر خواهیم بود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: شهرستان سقز میزبان سومین پیش کنگره امام شافعی(رض) در استان خواهد بود که این پیش کنگره در آذرماه جاری برگزار خواهد شد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.