میلاد رضایی وزنه بردار کردستانی در رقابت های قهرمانی جوانان کشور سه مدال طلای این مسابقات را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ مسابقات قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی،یادواره زنده یاد استاد بهمن،در رده سنی 19 و 20 سال به مدت 3 روز در مسجد سلیمان برگزار شد.

در این مسابقات 98 وزنه بردار در قالب 24 تیم از استان های سراسر کشور طی روزهای 13 تا 15 آبان ماه جهت پوشیدن پیراهن تیم ملی به رقابت پرداختند.در پایان رقابت ها میلاد رضایی وزنه بردار قروه ای با مجموع 213 کیلوگرم توانست مدال طلای رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور در مسجدسلیمان را از آن خود کند.

میلاد رضایی در حرکت یک ضرب 97 کیلوگرم را مهار کرد و اول شد و همچنین در حرکت دوضرب نیز با بالای سر بردن وزنه 116 کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت و در مجموع حرکات یک ضرب و دوضرب با 213 کیلوگرم سومین مدال طلای این دوره از مسابقات را بدست آورد.

مظهر محمودی و یوسف رحیم نیا دیگر وزنه برداران کردستانی به ترتیب نیز عناوین چهارم و پنجم را درمسابقات قهرمانی جوانان کشور بدست آوردند.

در این رقابت ها در نتیجه تیمی استان خوزستان بر سکوی اول ایستاد و استان های اردبیل و فارس به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

تیم استان کردستان در این رقابت ها با چهار وزنه بردار میلاد رضایی ، وحید محمدی ، یوسف رحیم نیا و مظهر محمودی به سرپرستی علی کمری و مربیگری میثم عبدی شرکت کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.