رئیس کمیته داوران استان قزوین گفت: چیدمان داوری ما براساس باند بازی شده،قطع همکاری با کمیته داوران آخرین راه برای ما بود.

اعتصاب داوران فوتبال قزوینرئیس کمیته داوران استان قزوین در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اعتصاب داوران قزوین اظهار کرد: شرایط چیدمان داوری براساس باند بازی شده و در این خصوص کسی هم به اعتراضات ما پاسخ نمی‌دهد به همین دلیل با هماهنگی مسئولان هیئت فوتبال استان قزوین، تصمیم گرفتیم که با کمیته داوران فدراسیون قطع همکاری کنیم و تا اطلاع ثانوی داوران فوتسال قزوین از قضاوت در کشور منع شده‌اند.
 
اصفهانیان مشکل داوری است
 
استاد آقایی در ادامه خاطر نشان کرد: مشکلات داوری با آمدن اصفهانیان به کمیته داوران بیشتر شده است و به داوران برخی استان‌ها که با آقایان هماهنگ  نیستند، ابلاغ داوری نمی‌دهند و داوران فوتسال استان قزوین ضرر زیادی کرده‌اند.
 
رئیس کمیته داوران قزوین از رواج قوم گرایی در چیدمان های داوری خبر داد و اعلام کرد: مسئولان فدراسیون باید به کار دپارتمان داوری و کمیته داوران نظارت داشته باشند، چرا داوران و ناظران استان زنجان هر هفته ابلاغ داوری دارند؟ آیا دلیل آن این است که همشهری اصفهانیان هستند؟
 
رئیس کمیته داوران کشور باید همه داوران  را به یک چشم ببینند و قوم گرایی را در چیدمان دخالت ندهد.
 
فدراسیون پاسخگو باشد
 
رئیس کمیته داوران به پاسخگو نبودن مسئولان فدراسیون فوتبال اشاره کرد و در این باره افزود:بارها با فدراسیون فوتبال و کمیته داوران و دپارتمان داوری نامه گذاری کردیم به این خاطر که بدانیم دلیل استفاده نکردن از ناظران و داوران فوتسال قزوین چیست؟ اما هیچ شخصی جوابگو نیست.
 
گروه فشار و موج سواری را قبول ندارم
 
استاد آقایی در خصوص ایجاد گروه فشار بر کمیته داوران برای گرفتن امتیاز تصریح کرد: به دنبال احقاق حق داوران استان هستیم و با هیچ گروهی در این زمینه هماهنگی نکرده‌ایم و ایجاد گروه فشار بر کمیته داوران را قبول ندارم.
 
با علی خسروی رفاقت نزدیک داشتم اما چند ماه است که با وی تماسی نداشتم و آخرین دیدار ما به 2 ماه قبل باز می گردد و اینکه خسروی گفته اصفهانیان باید استعفا بدهد ارتباطی با اعتصاب ما ندارد، من نمی‌توانم برای ماندن یا رفتن اصفهانیان تصمیم بگیریم.
 
اعتصاب آخرین راه بود
 
رئیس کمیته داوران استان قزوین در انتها گفت: اعتصاب راه درستی برای احقاق حق نیست، اما آخرین راه برای ما بود شده ایم،چند استان دیگر هم در فکر قطع همکاری با کمیته داوران هستند، کمیته داوران قزوین تا برطرف نشدن مشکل داوران فوتسال هیچ گونه همکاری کمیته داوران فدراسیون فوتبال نمی‌کند و هر جا هم لازم باشد برای پاسخگویی حاضر خواهیم شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.