کارشناس داوری کشورمان گفت: کمیته داوران با سرقت طرح‌های من به عنوان مصوبات خود و تشکر نکردن از من بی‌معرفتی کرد.

سرقت کمیته داوران از یک داور
علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مصوبه‌های کمیته داوران برای بهبودی داوری و گلایه‌های وی نسبت به این مصوبات اظهار کرد: متاسفانه دوستان در این ماجرا هیچ معرفتی نداشته و طرح‌هایی را که من در برنامه 90 و ورزش و مردم برای بهبود وضعیت داوری داده بودم به نام مصوبات خود تصویب کردند بدون این که کوچک‌ترین تشکری از من داشته باشند.

وی افزود : دلخوری من این است که ما به عنوان کارشناسان داوری طرحی با دوستان می‌دهیم حداقل در نشستی نظرات ما را کامل دریافت کرده و یک تشکر کوچک بکنند آیا این مصوبات سرقت طرح‌ها نیست . دوستان اقدام زشتی انجام دادند.

وی در خصوص مهم‌ترین ویژگی این طرح‌ها گفت: من پیشنهاد کردم به جای استفاده از 75 داور، از 20 داور و 30 کمک داور استفاده کنند. این امر منجر به کیفیت داوری کشور می‌شود.باید سالن تمرین، استخر، بلیت هواپیما داوران بدون هیچ مشکلی مهیا شود. ناظران باید در تست‌های مخصوص شرکت کرده و این آزمون‌ها را با موفقیت پشت سر گذراند. آیا انصاف است که طرح‌های ارائه شده از سوی ما را به عنوان طرح‌های خود مصوب کنند.

خسروی افزود: فریدون اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته داوران استاد مهندسی انتخابات و رای جمع کردن است و نمی‌داند چگونه از تریبون‌های ملی برای انتخابات شورای شهر زنجان استفاده کند. این که وی دریک برنامه زنده تنها  به مردم زنجان سلام می‌کند گویای حرفه‌ای‌گری در مهندسی انتخابات است.

خسروی درباره مشکلات داوران در زمان سفر برای قضاوت مسابقات اظهار داشت: در حال حاضر داوران برای این که کیفیت مناسبی در مسابقات ارائه دهند باید از هواپیما برای سفرهای طولانی استفاده کنند و دیگر زمان مسافرت داوران با کامیون گذشته است. دوستان در حالی از سفر با هواپیما صحبت می‌کنند که گویا هیچ‌گونه اطلاعی از قوانین کشور ندارند و نمی‌دانند پروازها چارتر شده است. با اطلاع نداشتن از قوانین کشور سعی در حل مشکل داوران دارند.

خسروی درباره جلسه دیروز داوران کشور و نماینده وزارت ورزش گفت: من به این جلسه دعوت شدم اما مهمان نباید در خصوص مفاد جلسه صحبت کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.