دبیر هیات فوتبال استان قزوین گفت: این هیات ورزشی بر اساس اعلام فدراسیون به عنوان دومین استان کشور در بخش استعدادیابی معرفی شد.

 




ˈاکبر سکاکیˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ افزود: هیات فوتبال قزوین با کسب 448 امتیاز بر جایگاه دومی استعدادیابی فوتبال کشور ایستاده است.

وی، امکانات و تجهیزات، برنامه ریزی، برگزاری مسابقات، تعداد بازیکنان و وضعیت مدارس فوتبال و مربیان از شاخص های ارزیابی فدراسیون در بخش استعدادیابی یاد کرد و گفت: هیات فوتبال قزوین در همه این شاخص ها خود را تقویت کرده است.

سکاکی یادآور شد: رتبه دومی قزوین در استعدادیابی فوتبال کشور در حالی بدست آمده است که در سالهای قبل در نیمه دوم جدول استان های کشور قرار داشت.

دبیر هیات فوتبال استان قزوین، استعدادیابی را نیاز ضروری فوتبال قزوین برای رشد و تضمین آینده خود دانست و گفت: توجه به این بخش و تقویت رده سنی پایه یکی از اولویت های مهم این هیات را تشکیل می دهد.

این مسوول یادآور شد: با برنامه ریزی هی به عمل آمده از سوی هیات فوتبال قزوین، با برگزاری مسابقات در رده های سنی پایه شناسایی و پرورش استعدادها و آموزش به آنها را با جدیت دنبال می کنیم./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.