سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما کارمان را از امروز برای پیگیری حق باشگاه شروع می کنیم و این قضیه تا احقاق حق ادامه دارد.

عبدی: اعتراضمان را از طریق مراجع بین‌المللی پیگیری می کنیمحسین عبدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: به هر حال اشتباه محرز داور مسابقه باعث شده دل هواداران پرسپولیس مکدر شود براین اساس با قدرت پیگیری های لازم را خواهیم کرد تا به حقمان برسیم.
 
عبدی در ادامه عنوان کرد: اشتباهات داوری از سال گذشته برایمان رخ داده و تا به امروز هم ادامه دارد، براین اساس هیچ ضمانتی برایمان وجود نداشته که این اشتباهات تکرار نشود.
 
عبدی در مورد احتمال کناره گیری پرسپولیس از لیگ بیان کرد: ما در جلسه هیئت مدیره صحبتهای زیادی خواهیم کرد و تصمیم جدی می گیریم قصد داریم با پیگیری‌های لازم از حق باشگاه دفاع کنیم.
 
وی درباره جلسه طاهری با وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در هر صورت ما با گودرزی وزیر ورزش و جوانان صحبت و اعتراضمان را اعلام می کنیم اشتباهات پررنگ داوری در امتیازگیری ما سایه انداخته است ما اعتراضمان را محترمانه در داخل کشور پیگیری می کنیم در صورتی که نتیجه نگرفتیم، از طریق مراجع بین‌المللی این قضیه را دنبال می‌کنیم.
 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان درباره عقد قرارداد با مانوئل ژوزه خاطر نشان کرد: این موضوع صحت دارد و ما صد در صد این موضوع را پیگیری می کنیم و به اطلاع عموم می‌رسانیم اتفاقاتی رخ داده که به ضرر باشگاه است که باید پیگیری شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: عبدی ، ژوزه ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار